KudoZ home » English to Polish » Real Estate

tenant purchaser

Polish translation: nabywca uwlaszczajacy mieszkanie lokatorskie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tenant purchaser
Polish translation:nabywca uwlaszczajacy mieszkanie lokatorskie
Entered by: Edyta Sawin

13:39 Jan 19, 2008
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Real Estate
English term or phrase: tenant purchaser
Irlandia.

Pytanie na formularzu:
Are you a Tenant Purchaser of a Local Authority?

"Tenant of a local authority", które pojawia się we wczesniejszym pytaniu to zapewne "najemca mieszkania komunalnego", a "tenant purchaser"...?

Pomiędzy tenant a purchaser NIESTETY nie ma znaku łamania "/".
Tomasz Kościuczuk
Poland
nabywca posiadlosci/mieszkania ktore obecnie wynajmuje
Explanation:
nabywca mieszkania komunalnego, kwaterunkowego

--------------------------------------------------
Note added at 1 day13 hrs (2008-01-21 02:46:09 GMT)
--------------------------------------------------

* osoba uwlaszczajaca mieszkanie lokatorskie
* nabywca mieszkania lokatorskiego
Selected response from:

Edyta Sawin
United States
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3nabywca posiadlosci/mieszkania ktore obecnie wynajmuje
Edyta Sawin
3kupiec wlasnego mieszkania komunalnegoSylwia Dziuba


Discussion entries: 1





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kupiec wlasnego mieszkania komunalnego


Explanation:
nie wiem jak sie to mowi po polsku ale w angli, najemca ma prawo wykupic mieszkanie ktore dostal z rzadu, i to czasem polega na tym ze czesc jego miesiecznych oplat idzie na czynsz/wynajem a czesc na splacanie tego mieszkania / oczywiscie jest tez opcja calkowitego wykupu

Sylwia Dziuba
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nabywca posiadlosci/mieszkania ktore obecnie wynajmuje


Explanation:
nabywca mieszkania komunalnego, kwaterunkowego

--------------------------------------------------
Note added at 1 day13 hrs (2008-01-21 02:46:09 GMT)
--------------------------------------------------

* osoba uwlaszczajaca mieszkanie lokatorskie
* nabywca mieszkania lokatorskiego

Edyta Sawin
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziękuję.