KudoZ home » English to Polish » Real Estate

property investment vehicle

Polish translation: spółka specjalna do inwestowania w nieruchmości


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:property investment vehicle
Polish translation:spółka specjalna do inwestowania w nieruchmości
Entered by: George Fabian

18:33 Mar 4, 2004
English to Polish translations [PRO]
Real Estate
English term or phrase: property investment vehicle
xxx, the global property investment fund manager, through its vehicle, xxx, in partnership with xxx,has entered into an agreement to acquire shopping centres in a transaction from xxx, a property investment vehicle for a total consideration in excess of xxx.

Chodzi mi o 'through its vehicle' i 'property investment vehicle'.
MonikaSojka
United Kingdom
spółka specjalna do inwestowania w nieruchmości
Explanation:
through its vehicle - poprzez spółkę specjalną (celową);
property investment vehicle - spółka specjalna do inwestowania w nieruchomości

Propozycja na podstawie tłumaczeń własnych dla kilku zachodnich banków działających w Polsce.
Selected response from:

George Fabian
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Spółka Celowa do inwestowania w nieruchomośćNatah
4spółka specjalna do inwestowania w nieruchmościGeorge Fabian
4spółka (o charakterze holdingowym) inwestująca w nieruchomości
bartek


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spółka (o charakterze holdingowym) inwestująca w nieruchomości


Explanation:
http://www.proz.com/?sp=gloss/term&id=1093911

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 78

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spółka specjalna do inwestowania w nieruchmości


Explanation:
through its vehicle - poprzez spółkę specjalną (celową);
property investment vehicle - spółka specjalna do inwestowania w nieruchomości

Propozycja na podstawie tłumaczeń własnych dla kilku zachodnich banków działających w Polsce.

George Fabian
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziękuję

2244 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Spółka Celowa do inwestowania w nieruchomość


Explanation:
http://www.ipo.pl/index.php?option=com_eratia&page=3
Spółka celowa (SPV - Special Purpose Vehicle) jest to taka struktura organizacyjna przedsiębiorstwa, która umożliwia zaciągnięcie kredytu w oparciu o przyszłe dochody generowane z nieruchomości. Spółki celowe powoływane są w określonym celu i mogą to być np. inwestycje developerskie, budowy lub zakupy hoteli bądź zakup nieruchomości w celu wynajmowania jej powierzchni innym podmiotom.

Natah
Poland