KudoZ home » English to Polish » Religion

lips on one side of her head

Polish translation: jej usta były z boku głowy


01:41 Nov 2, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Religion / Mythology
English term or phrase: lips on one side of her head
Her lips were on one side of her head.

Dalej opis wiedźmy. To znaczy, że miała wiele ust po jednej stronie głowy, czy że jej usta były po drugiej stronie głowy?
Malgorzata Kazmierczak
Polish translation:jej usta były z boku głowy
Explanation:
Lub:
jej usta były na boku głowy

Każdy człowiek ma usta po jednej stronie głowy, więc takie tłumaczenie byłoby niezrozumiałe. "One" występuje tu w funkcji przedimka ("a side").
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
No tak mysle, kazdy ma z jednej strony... Dzieki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3jej usta były z boku głowyPolangmar
3dosłownie
Stanislaw Czech, MCIL


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dosłownie


Explanation:
Że usta były po jednej stronie głowy - widać to na ilustracji do której podaję link (jak łatwo zoaczyć jest to źródł o o ograniczonej wiarygodności ale koncepcja z ustami przemawia do mnie.


    Reference: http://www.jesussilenced.com/passion2.html
Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jej usta były z boku głowy


Explanation:
Lub:
jej usta były na boku głowy

Każdy człowiek ma usta po jednej stronie głowy, więc takie tłumaczenie byłoby niezrozumiałe. "One" występuje tu w funkcji przedimka ("a side").

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 79
Grading comment
No tak mysle, kazdy ma z jednej strony... Dzieki.