KudoZ home » English to Polish » Retail

counter assistant

Polish translation: odpowiedzi poniżej


23:12 Mar 13, 2007
English to Polish translations [PRO]
Retail / occupations
English term or phrase: counter assistant
przypuszczam, ze chodzi o sprzedawczynie ale jak to gornolotnie ujac bo chodzi o zawod panny mlodej z irlandzkiego aktu slubu. Any ideas?
Miza
Polish translation:odpowiedzi poniżej
Explanation:
Może być też w restauracji, barze, gabinecie dentystycznym, np. ...
http://www.pontis.co.uk/jsp/pontis.jsp?lnk=734

Górnolotnie:
"asystent ds (bezpośredniej) obsługi klientów"
"asystent ds sprzedaży"
"specjalista ds kontaktów z klientem" - chyba tu juz przesadziłem.

Powodzenia!
Selected response from:

inmb
Grading comment
dziekuje;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1odpowiedzi poniżej
inmb
2 +1sklepowa ;)yastee
3pomocnik sprzedawcyRoman Kozierkiewicz


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
odpowiedzi poniżej


Explanation:
Może być też w restauracji, barze, gabinecie dentystycznym, np. ...
http://www.pontis.co.uk/jsp/pontis.jsp?lnk=734

Górnolotnie:
"asystent ds (bezpośredniej) obsługi klientów"
"asystent ds sprzedaży"
"specjalista ds kontaktów z klientem" - chyba tu juz przesadziłem.

Powodzenia!

inmb
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Zmuda: teraz coraz rzadziej są w sklepach "sprzedawcy", za to rozmnożyli się na potęgę "asystenci sprzedaży", więc ta opcja wydaje mi się najlepsza :)
1 day8 hrs
  -> dzięki!

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pomocnik sprzedawcy


Explanation:
Porpozycja - tylko płeć się nie zgadza

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
sklepowa ;)


Explanation:
z przymróżeniem oka

yastee
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb: w tekstach historycznych
12 mins