KudoZ home » English to Polish » Retail

break-even shares

Polish translation: udział [w rynku] zapewniający pokrycie kosztów


12:18 Mar 6, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Retail
English term or phrase: break-even shares
For price negotiations, you should know all the terms insideout, i.e. prices, rebates, discounts, payment periods, quantities and break-even shares.

Zaznaczam, że tekst prawdopodobnie nie jest natywny.
Dzięki z góry
MK
Lady Lazarus
Polish translation:udział [w rynku] zapewniający pokrycie kosztów
Explanation:
choć niedający jeszcze zysków

Może da się jakoś krócej, ale pewnie niewiele

Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Thx.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1udział na poziomie progu rentownościRoman Kozierkiewicz
4udział [w rynku] zapewniający pokrycie kosztów
Andrzej Lejman


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
udział [w rynku] zapewniający pokrycie kosztów


Explanation:
choć niedający jeszcze zysków

Może da się jakoś krócej, ale pewnie niewiele



Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Thx.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
udział na poziomie progu rentowności


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iwona Palka: mhm
17 hrs
  -> Dziekuję