KudoZ home » English to Polish » SAP

accounting derk

Polish translation: (referent) księgowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:accounting derk
Polish translation:(referent) księgowy
Entered by: Miłosz Sliwa

10:38 Mar 10, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - SAP
English term or phrase: accounting derk
To include or exclude certain values from the proposal list, such as specific accounting clerks.
Miłosz Sliwa
Poland
(referent) księgowy
Explanation:
ew. młodszy księgowy

clerk, nie derk

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-03-10 12:02:03 GMT)
--------------------------------------------------

:o)))
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5referent
Letra
3 +2(referent) księgowy
Maciek Drobka


Discussion entries: 2





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
accounting clerk
(referent) księgowy


Explanation:
ew. młodszy księgowy

clerk, nie derk

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-03-10 12:02:03 GMT)
--------------------------------------------------

:o)))

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25
Notes to answerer
Asker: Aha! Czyli to była literówka...

Asker: Jednak to ma być CLERK. Mam ciąg dalszy i znowu się to pojawia wraz z obrazkiem, na którym też jest CLERK. Click [ ] to review the payment proposal list: Click the green arrow to accept the selection in the “All Accounting clerk” box and view payment proposal list: I co dalej ?

Asker: Aaa, przepraszam! Robię zamieszanie! Wszystko się zgadza. Teraz mi się pomyliło, że CLERK było literówką :/ Powyższe proszę uznać za niebyłe ;)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz: Kiedyś mówiło się "buchalter", ale byłbym za młodszym księgowym
3 hrs
  -> dziękuję

agree  Michal Berski
4 hrs
  -> dziękuję

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
referent


Explanation:
W dokumentacji SAP, którą miałem okazję tłumaczyć, w module Financial Accounting stosowało się po prostu tłumaczenie 'referent'. Pewnie ze względu na rodzaj modułu SAP, nie trzeba było dodawać, że to referent księgowy. Takie samo tłumaczenie, tzn. referent, występuje w słowniku opublikowanym przez SAP.

Letra
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7