KudoZ home » English to Polish » SAP

snapshot environment

Polish translation: propozycja


10:23 Mar 28, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - SAP / SAP
English term or phrase: snapshot environment
KOntekst: "MPS will take place in Snapshot Environment
To achieve this, the planning data will be copied from the Active Version to a Snapshot (Simulation Version)"
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:propozycja
Explanation:
Ze strony Oracle:
A snapshot contains a complete or partial copy of a target master table from a single point in time. A snapshot may be read-only or updateable.

All snapshots provide the following benefits:

Enable local access, which improves response times and availability.

Offload queries from the master site, because users can query the local snapshot instead.

Increase data security by allowing you to replicate only a selected subset of the target master table's data set.

Site Schedule Push SNP Background Processes and Interval Creating a Snapshot Log
Using Filter Columns Creating a Snapshot Environment Replication Manager ...
www.znow.com/sales/oracle/server.816/a76959/toc.htm - 26k

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-28 11:01:46 (GMT)
--------------------------------------------------

na temat samego \'snapshot\':


Diagnostyka wydajności przy pomocy pakietu Statspack
Connie Dialeris i Graham Wood
Tłumaczenie Jerzy Szych

(...)

Zbieranie danych: gromadzenie obrazu migawkowego

W Statspack pojęcie obrazu migawkowego (snapshot) oznacza pojedyncze zbieranie danych o wydajności określonej instancji bazy. Nie należy tego mylić z danymi migawkowymi używanymi w technice replikacji bazy Oracle. W Statspack jeden zestaw danych migawkowych otrzymuje unikatowy numer snapshot ID generowany przez pakiet w momencie pobierania danych. Przy każdym pobieraniu tworzony jest następny numer snapshot ID. Przy wybraniu administrowania na poziomie statystyk (Statistics Level DBA) poprzez podanie poziomu zbierania danych migawkowych można zmienić ilość informacji lub szczegółowość statystyk zbieranych przez pakiet. Domyślnym poziomem zbierania jest 5.

ORACLE\'owe PLOUG\'tki nr 15 - ZaDBany kacik
... z danymi migawkowymi używanymi w technice replikacji bazy Oracle. W Statspack jeden
zestaw danych migawkowych otrzymuje unikatowy numer snapshot ID generowany ...
www.ploug.org.pl/gazetka/15/8.htm - 11k
Selected response from:

Teresa Jaczewska
Grading comment
Tak też napisałem. Obie odpowiedzi były dobre, ale kto pierwszy, ten lepszy :)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3propozycja 2 - podpowiedź
bartek
2propozycja
Teresa Jaczewska


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
propozycja


Explanation:
Ze strony Oracle:
A snapshot contains a complete or partial copy of a target master table from a single point in time. A snapshot may be read-only or updateable.

All snapshots provide the following benefits:

Enable local access, which improves response times and availability.

Offload queries from the master site, because users can query the local snapshot instead.

Increase data security by allowing you to replicate only a selected subset of the target master table's data set.

Site Schedule Push SNP Background Processes and Interval Creating a Snapshot Log
Using Filter Columns Creating a Snapshot Environment Replication Manager ...
www.znow.com/sales/oracle/server.816/a76959/toc.htm - 26k

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-28 11:01:46 (GMT)
--------------------------------------------------

na temat samego \'snapshot\':


Diagnostyka wydajności przy pomocy pakietu Statspack
Connie Dialeris i Graham Wood
Tłumaczenie Jerzy Szych

(...)

Zbieranie danych: gromadzenie obrazu migawkowego

W Statspack pojęcie obrazu migawkowego (snapshot) oznacza pojedyncze zbieranie danych o wydajności określonej instancji bazy. Nie należy tego mylić z danymi migawkowymi używanymi w technice replikacji bazy Oracle. W Statspack jeden zestaw danych migawkowych otrzymuje unikatowy numer snapshot ID generowany przez pakiet w momencie pobierania danych. Przy każdym pobieraniu tworzony jest następny numer snapshot ID. Przy wybraniu administrowania na poziomie statystyk (Statistics Level DBA) poprzez podanie poziomu zbierania danych migawkowych można zmienić ilość informacji lub szczegółowość statystyk zbieranych przez pakiet. Domyślnym poziomem zbierania jest 5.

ORACLE\'owe PLOUG\'tki nr 15 - ZaDBany kacik
... z danymi migawkowymi używanymi w technice replikacji bazy Oracle. W Statspack jeden
zestaw danych migawkowych otrzymuje unikatowy numer snapshot ID generowany ...
www.ploug.org.pl/gazetka/15/8.htm - 11k

Teresa Jaczewska
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Tak też napisałem. Obie odpowiedzi były dobre, ale kto pierwszy, ten lepszy :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: ale gdzie ta propozycja?
2 mins
  -> słusznie, nie propozycja tylko podpowiedź :-)

50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
propozycja 2 - podpowiedź


Explanation:
migawka = snapshot
środowisko migawek / migawki
dziennik migawek

z odpowiedzi pod:
http://www.proz.com/?sp=h&id=95108

Explanation:
Microsoft Terminology Database Explains:
SNAPSHOT = MIGAWKA

EXAMPLES: (Also from the Microsoft Terminology Database)

The following applications were running at the time the system snapshot was taken.
W trakcie wykonywania migawki systemu uruchomione były następujące aplikacje.

New Snapshot Ctrl+N
Nowa migawka Ctrl+N

Generating snapshot...
Trwa generowanie migawki...

LOG = DZIENNIK

References:
Microsoft terminology database


--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-28 11:14:05 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ia.pw.edu.pl/~ttraczyk/bssi/bs3.html


    Reference: http://www.proz.com/?sp=h&id=95108
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 32