KudoZ home » English to Polish » Science

bead

Polish translation: paciorek, kulka


08:20 Mar 20, 2002
English to Polish translations [PRO]
Science / X-ray analyser
English term or phrase: bead
naczyńko?
(znajduje się tam zatopiony wzorzec)
TEMAT: Kalibracja przyrz±du do pomiaru metod± fluorescencji rentgenowskiej
z dyspersj± energii (EDXRF).
btweng2
Poland
Polish translation:paciorek, kulka
Explanation:
jęsli jest tam zatopiony wzorzec, to określenie 'paciorek' lub 'kulka szklana' pasuje jak ulał

[E-P Dictionary of Science and Technology]
Selected response from:

leff
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4paciorek, kulka
leff
4zgrubienie powłoki -EWKA


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zgrubienie powłoki -


Explanation:
zgrubienie powłoki (na brzegach np. malowanej powierzchni)

or - tłoczone wgłębienie usztywniające; zgrubienie pierścieniowe
a może po prostu kropla szklana?
Bez obszerniejszego kontekstu jest cieżko...

EWKA
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 27

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
paciorek, kulka


Explanation:
jęsli jest tam zatopiony wzorzec, to określenie 'paciorek' lub 'kulka szklana' pasuje jak ulał

[E-P Dictionary of Science and Technology]

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240