KudoZ home » English to Polish » Science

minimal basal medium

Polish translation: pozywka o minimalnej zasadowosci lub pozywka lekko zasadowa


05:45 Oct 28, 2002
English to Polish translations [PRO]
Science
English term or phrase: minimal basal medium
microbiological glossary
Renata Rogoz
Polish translation:pozywka o minimalnej zasadowosci lub pozywka lekko zasadowa
Explanation:
pozywka -bo dotyczy mikrobiologii
basal= zasadowosc
Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2pozywka (podloze) minimalna
Jakub Szacki
5pozywka o minimalnej zasadowosci lub pozywka lekko zasadowa
Teresa Goscinska
4środowisko o minimalnej zasadowości OR środowisko o najniższej dopuszczalnej zasadowości
Piotr Burzykowski


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
pozywka (podloze) minimalna


Explanation:
p. link ponizej


    Reference: http://arete.ibb.waw.pl/html/leksykon/cd_rom_report_pl?nazwa...
Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
1 hr

agree  Piotr Kurek
1 hr

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
środowisko o minimalnej zasadowości OR środowisko o najniższej dopuszczalnej zasadowości


Explanation:
More context would be helpful to determine between the two suggestions.

Piotr Burzykowski
Poland
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 51

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pozywka o minimalnej zasadowosci lub pozywka lekko zasadowa


Explanation:
pozywka -bo dotyczy mikrobiologii
basal= zasadowosc

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723