KudoZ home » English to Polish » Science

Asia Pacific countries

Polish translation: Kraje Azji i Pacyfiku


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Asia Pacific countries
Polish translation:Kraje Azji i Pacyfiku
Entered by: Izabella Kraus

16:37 Nov 2, 2003
English to Polish translations [PRO]
Science
English term or phrase: Asia Pacific countries
A certain product is not sold in Asia Pacific countries.

Czy jest jakieś ogólne określenie tych krajów po polsku? Kraje azjatyckie wybrzeży Pacyfiku?
Izabella Kraus
kraje Azji i Pacyfiku
Explanation:
Jest muzeum Azji i Pacyfiku :-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
Tak też pisze na większości stron, które przejrzałam z googla, więc miejmy nadzieję, że to poprawne :).
Dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3kraje Dalekiego Wschodu
Magda Dziadosz
4 +3kraje Azji i Pacyfiku
bartek


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
asia pacific countries
kraje Azji i Pacyfiku


Explanation:
Jest muzeum Azji i Pacyfiku :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Tak też pisze na większości stron, które przejrzałam z googla, więc miejmy nadzieję, że to poprawne :).
Dzięki.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka

agree  jirian
4 mins

agree  krzyna
7 mins

neutral  Magda Dziadosz: i to muzeum zajmuje się krajami i Azji i Pacyfiku (np. Australia), a nie tylko Azji w rejonie Pacyfiku...chyba za szybko wybrana została ta odpowiedź
21 mins

29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
asia pacific countries
kraje Dalekiego Wschodu


Explanation:
kraje azjatyckie w rejonie Pacyfiku określane są terminem Daleki Wschód.
a Muzeum Azji i Pacyfiku to Asia AND Pacific -od Mongolii, po Australię, plus Indie i Iran...

Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1545

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: Oczywiście, to po prostu nasz Daleki Wschód
56 mins

agree  Piotr Kurek
2 hrs

agree  makary
387 days