KudoZ home » English to Polish » Science

bichromatically

Polish translation: posiada możliwośc odczytu mono- lub bichromatycznego


09:37 Nov 12, 2003
English to Polish translations [PRO]
Science
English term or phrase: bichromatically
The instrument reads monochromatically or bichromatically, and has 3 models; a four filter model (405, 450, 492 and 630 nm), a six-filter UV model (405, 450, 492, 630, 545, and 340nm), and a 6-filter VIS model (405,450,492,630,600, and 545 nm).

chyba raczej nie ma to nic wspólnego z dwuchromianem?
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:posiada możliwośc odczytu mono- lub bichromatycznego
Explanation:
przy jednej lub przy dwóch długosciach fali
"dwuchromian" to "bichromate" i nie ma z tym nic wspolnego


http://www.marcel.com.pl/pages/anthosy_tech.html

CZYTNIK MIKROPŁYTEK ANTHOS 2010
PARAMETRY TECHNICZNE

Parametry pomiaru: mono i bichromatyczny
kalibracja przed każdym pomiarem
pomiar płytki w 30 s
pomiar bichromatyczny 60 s
system centrujący (ustawienie dołków płytki dokładnie pod ścieżką optyczną)
możliwość pomiaru całej płytki lub pojedynczych pasków lub studzienek





http://www.marcel.com.pl/pages/lumen_tech.html

FOTOMETR LUMEN
PARAMETRY TECHNICZNE
Odczyt: monochromatyczny lub bichromatyczny
Selected response from:

Barbara Piela
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5...w dwóch długościach fali świetlnej; w dwóch barwach
Andrzej Mierzejewski
4 +1odczyt dwuchromatyczny
Jacek Mozdyniewicz
3posiada możliwośc odczytu mono- lub bichromatycznego
Barbara Piela
3dwa kolory/dwukolorowo
Dorota Cooper
2w dwóch pasmachjamajka


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
...w dwóch długościach fali świetlnej; w dwóch barwach


Explanation:
przyrząd wykonuje pomiar...

Przez analogię: TV monochromatyczny = jednobarwny (różne odcienie szarości)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 6745

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
odczyt dwuchromatyczny


Explanation:
lub w dwóch długościach fal

Jacek Mozdyniewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 596

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  krzyna
36 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dwa kolory/dwukolorowo


Explanation:
maybe

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2003-11-12 09:45:54 GMT)
--------------------------------------------------

mogą też być barwy

Dorota Cooper
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 49

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: w takich serious applications są barwy, nie kolory :-)
4 mins
  -> stąd dopisek, nie zabrzmiały mi te kolory :o)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
w dwóch pasmach


Explanation:
?

jamajka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 106

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
posiada możliwośc odczytu mono- lub bichromatycznego


Explanation:
przy jednej lub przy dwóch długosciach fali
"dwuchromian" to "bichromate" i nie ma z tym nic wspolnego


http://www.marcel.com.pl/pages/anthosy_tech.html

CZYTNIK MIKROPŁYTEK ANTHOS 2010
PARAMETRY TECHNICZNE

Parametry pomiaru: mono i bichromatyczny
kalibracja przed każdym pomiarem
pomiar płytki w 30 s
pomiar bichromatyczny 60 s
system centrujący (ustawienie dołków płytki dokładnie pod ścieżką optyczną)
możliwość pomiaru całej płytki lub pojedynczych pasków lub studzienek





http://www.marcel.com.pl/pages/lumen_tech.html

FOTOMETR LUMEN
PARAMETRY TECHNICZNE
Odczyt: monochromatyczny lub bichromatyczny


    Reference: http://www.marcel.com.pl/pages/lumen_tech.html
    Reference: http://www.marcel.com.pl/pages/anthosy_tech.html
Barbara Piela
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 830
Grading comment
Dziękuję