KudoZ home » English to Polish » Science (general)

E.I. T

Polish translation: inżynier stażysta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:E.I. T
Polish translation:inżynier stażysta
Entered by: Kornelia Longoria

01:28 Oct 30, 2007
English to Polish translations [PRO]
Science (general)
English term or phrase: E.I. T
E.I.T- Engineer-in- Training ( zgaduje). Mam zostawic nieprzetlumaczone? Widzalam w polskim google duzo stronek gdzie sie to zostawia jak jest. Czy jest tez moze inne polskie okreslenie?

kontekst:
This is to certify that XX is a E.I.T
Kornelia Longoria
United States
inżynier stażysta
Explanation:
EIT = engineer-in-training. Kiedy starałem się uzyskać członkostwo elitarnego w Ontario Stowarzyszenia Inzynierów, musiałem odbyć dwuletni staż w charakterze EIT. Potem dopiero dostałem tytuł profesjonalnego inżyniera w Kanadzie i mogłem pisać sobie P.Eng. za nazwiskiem. Sugerowałbym, ze jest to staż inżynierski i dlatego proponuję najstosowniejszą definicję "inżynier stażysta"

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-10-30 03:29:42 GMT)
--------------------------------------------------

Nie chodzi tu o inżyniera ktory się jeszcze uczy, ale takiego, który odbywa praktyczny staż pracy.
Selected response from:

PanPeter
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2inżynier stażysta
PanPeter
4inżynier w teorii
Malgorzata Kazmierczak


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
e.i. t
inżynier w teorii


Explanation:
Tu znalazlam, że jest to "inżynier w teorii", (fragment o amerykanskich uprawnieniach budowlanych). Na polskich stronach wystepuje skrot EIT jako np. Elektronika i Telekomunikacja, wiec jesli zostawisz nieprzetlumaczone, moze byc klopot.

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2007-10-30 01:37:24 GMT)
--------------------------------------------------

Chodzi o takiego inżyniera, który zdał egzaminy teoretyczne, ale nie ma praktyki.


    Reference: http://www.wentylacja.com.pl/przepisy/doc/uprawnienia_artyku...
Malgorzata Kazmierczak
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
e.i. t
inżynier stażysta


Explanation:
EIT = engineer-in-training. Kiedy starałem się uzyskać członkostwo elitarnego w Ontario Stowarzyszenia Inzynierów, musiałem odbyć dwuletni staż w charakterze EIT. Potem dopiero dostałem tytuł profesjonalnego inżyniera w Kanadzie i mogłem pisać sobie P.Eng. za nazwiskiem. Sugerowałbym, ze jest to staż inżynierski i dlatego proponuję najstosowniejszą definicję "inżynier stażysta"

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-10-30 03:29:42 GMT)
--------------------------------------------------

Nie chodzi tu o inżyniera ktory się jeszcze uczy, ale takiego, który odbywa praktyczny staż pracy.

PanPeter
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skisteeps: Dokładnie. Po "odpękaniu" musi zdać dwa łatwe egzaminy i zostać "Professional Engineer".
1 hr

agree  Malgorzata Kazmierczak: OK, z googla wynika, ze tekst, ktory zalaczylam sie myli i rzeczywiscie jest to: in training. W takim razie inżynier stażysta pasuje.
10 hrs