KudoZ home » English to Polish » Science (general)

organizational Assertiveness values

Polish translation: wartości (wyniki) asertywności w organizacji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:organizational Assertiveness values
Polish translation:wartości (wyniki) asertywności w organizacji
Entered by: Wioletta Gołębiewska

21:55 Mar 14, 2008
English to Polish translations [PRO]
Science - Science (general)
English term or phrase: organizational Assertiveness values
We tested the GLOBE hypothesis regarding the effect of societal culture on organizational culture by conducting HLM analyses in which organizational Assertiveness was predicted by societal Assertiveness. These analyses did not support our hypotheses that societal Assertiveness practices have a significant and strong positive relationship with organizational Assertiveness practices. However we found a significant relationship between societal Assertiveness values and organizational Assertiveness values.
makawa
wartości (wyniki) w zakresie asertywności w organizacji
Explanation:
Chodzi tu chyba o wartości jako wyniki badania w odniesieniu do tych dwóch rodzajów asertywności. Ewentualnie wartosci w zakresie mozna zastapic wynikami w zakresie.
Selected response from:

Wioletta Gołębiewska
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3wartości (wyniki) w zakresie asertywności w organizacji
Wioletta Gołębiewska
4zasady asertywności w kontaktach służbowychPolangmar


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
organizational assertiveness values
wartości (wyniki) w zakresie asertywności w organizacji


Explanation:
Chodzi tu chyba o wartości jako wyniki badania w odniesieniu do tych dwóch rodzajów asertywności. Ewentualnie wartosci w zakresie mozna zastapic wynikami w zakresie.

Wioletta Gołębiewska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: błagam, wyrzuć to "w ramach"
0 min
  -> Dzięki. Najpierw napisalam faktycznie bez tego "w zakresie", ale zboczenie zawodowe tlumaczenia w instytucjach unijnych dało o sobie znac :) i tak mi sie to bezposrednie połączenie wydało niezrozumiałe to dorzuciłam co nieco.

agree  allp: za Bartkiem :)
14 hrs
  -> Dzięki :)

agree  Iwona Palka: mhm
18 hrs
  -> Dziękuję.

neutral  Polangmar: Hm, prawdę mówiąc nie rozumiem, co to są wartości/wyniki asertywności i co to jest asertywność w organizacji.:(
23 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
organizational assertiveness values
zasady asertywności w kontaktach służbowych


Explanation:
Chodzi tu o wyznawane wartości, ale w tym kontekście "zasady" chyba lepiej brzmią.

http://tinyurl.com/2xlrfe
http://tinyurl.com/29m2qz

http://tinyurl.com/2aavvr

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 110