KudoZ home » English to Polish » Science (general)

root-mean-square

Polish translation: średnia kwadratowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:root-mean-square
Polish translation:średnia kwadratowa
Entered by: stake

19:16 Mar 8, 2004
English to Polish translations [PRO]
Science - Science (general)
English term or phrase: root-mean-square
root-mean-square deviation; jakiś termin statystyczny?
aquali
średnia kwadratowa
Explanation:
Slownik WNT

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-03-08 19:24:36 GMT)
--------------------------------------------------

root mean square deviation - odchylenie średnie kwadratowe lub odchylenie standardowe
Selected response from:

stake
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1średnia kwadratowastake
4odchylenie standardowe
Jacek Mozdyniewicz
4średnie odchylenie kwadratowe
maciejm


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
średnie odchylenie kwadratowe


Explanation:
Słownik informatyczny M. Marciniak, J Szaniawski

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
średnia kwadratowa


Explanation:
Slownik WNT

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-03-08 19:24:36 GMT)
--------------------------------------------------

root mean square deviation - odchylenie średnie kwadratowe lub odchylenie standardowe

stake
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  medyk: popieram, bo tak naprawdę w pytaniu chodzi o dwa odrębne terminy, a ta odpowiedź wyjaśnia i rozróżnia oba
12 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odchylenie standardowe


Explanation:
lub błąd kwadratowy średni/odchylenie średnie kwadratowe
wg. słown. WNT

Jacek Mozdyniewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish