KudoZ home » English to Polish » Science (general)

male beauty

Polish translation: ... jest standardem piękna męskiego ciała.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:male beauty
Polish translation:... jest standardem piękna męskiego ciała.
Entered by: ema333

11:47 Aug 11, 2004
English to Polish translations [PRO]
Science - Science (general)
English term or phrase: male beauty
For most women, musculature is the standard for male beauty
ema333
United Kingdom
... jest standardem piękna męskiego ciała.
Explanation:
Na przykład.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6kanon męskiego pięknaMarek Daroszewski (MrMarDar)
4 +1... jest standardem piękna męskiego ciała.
Andrzej Lejman
4 +1męska uroda
leff
3męskie piękno
Anna Bittner


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
... jest standardem piękna męskiego ciała.


Explanation:
Na przykład.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Rozwarzewska: bardzo zgrabne i fajne
35 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
męskie piękno


Explanation:
Na wideo artystki obecne jest męskie piękno, energia, witalność, akceptacja własnego ciała, różnorodność, radość, flirt, spojrzenia, cała gama ...
free.art.pl/artmix/archiw_2/0901le6.html



Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
standard for male beauty
kanon męskiego piękna


Explanation:
muskulatura jest kanonem męskiego piękna

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bej: wszystkie odpowiedzi sa poprawne, ale ta jest ładna
6 mins
  -> dzieki

agree  xxxPawel Rewuck: jak wyzej
18 mins
  -> dzieki

agree  MonikaSojka
3 hrs
  -> dzięki :)

agree  xxxJowita
8 hrs
  -> dzięki

agree  Magdalena Hunter
19 hrs
  -> dzięki

agree  Malgorzata Kazmierczak: zgadzam sie z tlumaczeniem, chociaz nie ze zdaniem....
2 days10 hrs
  -> dzieki :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
męska uroda


Explanation:
"Typ asteniczny. Męska uroda ułatwiała mu sukcesy
u kobiet"
http://www.smelcom.lowicz.pl/browarna/cdn6_98/kolega.html

"Była to iście typowo rasowa męska uroda"
http://www.us.edu.pl/uniwersytet/zmarli/druk.php?listpamid=6...

'męskie piękno' jakoś mi zupełnie nie brzmi ;-)

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 59

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marek Daroszewski (MrMarDar): uroda mi sie nieodmiennie kojarzy z twarza, a muskulatury nijak do twarzy dopasować nie potrafie... ;-)
48 mins

agree  *eva*: ja to w ogóle stawiałabym na męskość - samą w sobie, urodę i piękno zostawmy kobietom :) (i szlachetność)
2 hrs