KudoZ home » English to Polish » Ships, Sailing, Maritime

radar reflector

Polish translation: reflektor radarowy


08:54 Aug 8, 2006
English to Polish translations [PRO]
Ships, Sailing, Maritime
English term or phrase: radar reflector
He devised a simple radar reflector to track an inflatable should it disappeared over the horizon
mww
Polish translation:reflektor radarowy
Explanation:
ok. 1100 linków.
"ekran radarowy" jest sporadycznie używany w tym znaczeniu, częściej oznacza "ekran (= wyświetlacz w aktualnym żargonie) radaru"
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
thnx

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2reflektor radarowy
Andrzej Mierzejewski
4ekran radarowy
SlawekW


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
reflektor radarowy


Explanation:
ok. 1100 linków.
"ekran radarowy" jest sporadycznie używany w tym znaczeniu, częściej oznacza "ekran (= wyświetlacz w aktualnym żargonie) radaru"

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 54
Grading comment
thnx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SlawekW
7 mins

agree  Michal Berski
2 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ekran radarowy


Explanation:
takie romboidalne coś, montowane na jednostkach drewnianych, gumowych etc

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2006-08-08 09:50:24 GMT)
--------------------------------------------------

w tym zdaniu na zmianę: Reflektor radarowy, zwany też ekranem radarowym jest podstawowym urządzeniem, dzięki któremu jachty mogą być widziane na ekranach statków. Przez lata stosowane były blaszane ekrany jednego typu: obecnie wybór jest dość szeroki, a producenci prześcigają się w parametrach. Na ile odpowiada to rzeczywistości, jak wygląda (lub częściej: nie wygląda) nasze bezpieczeństwo na morzu, jak mocować ekran radarowy i dlaczego

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20