KudoZ home » English to Polish » Ships, Sailing, Maritime

lane m

Polish translation: dlugosc tras parkowania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lane m
Polish translation:dlugosc tras parkowania
Entered by: Jacek Krankowski

08:02 Mar 27, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime / shipbuilding
English term or phrase: lane m
jako miara "cargo capacity", ktore wynosi dla tego statku 2.493 lane m
Jacek Krankowski
długość pokładów dla cargo?
Explanation:
Proszę spojrzeć na to:

Lane lengths
Effective rail track length 740 m
Lane length - main deck 1 060 m
Lane length - upper (trailer) deck 1 140 m
Car lane length (on / below car decks) 360 m / 500 m
Total lane length (2 decks) 2 200 m
Total lane length (with car decks lowered) 2670 m
Simultaneous capacity - rail wagons / trailers / private cars
(other combinations also possible)
740 / 750 / 860 m
Selected response from:

bartek
Grading comment
Very clever!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dlugosc tras parkowania
maciejm
4długość pokładów dla cargo?
bartek


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
długość pokładów dla cargo?


Explanation:
Proszę spojrzeć na to:

Lane lengths
Effective rail track length 740 m
Lane length - main deck 1 060 m
Lane length - upper (trailer) deck 1 140 m
Car lane length (on / below car decks) 360 m / 500 m
Total lane length (2 decks) 2 200 m
Total lane length (with car decks lowered) 2670 m
Simultaneous capacity - rail wagons / trailers / private cars
(other combinations also possible)
740 / 750 / 860 m



    Reference: http://www.pg.gda.pl/~korab/polonia.html#ILLUSTRATIONS
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 94
Grading comment
Very clever!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dlugosc tras parkowania


Explanation:
Poniewaz chodzi o prom, albo pojazdowiec określeniem uzywanym jest dlugosc tras parkowania, chociaz faktycznie marynarze mowia "car deck"

PASAŻEROWIE liczba pasażerów: 275
klasy: 0
liczba kabin:
POKŁADY SAMOCHODOWE liczba pokładów samochodowych:
ogólna powierzchnia pokładów samochodowych: m2
POJAZDY liczba samochodów osobowych: 50
cięzarówki: 7
DŁUGOŚĆ TRAS PARKOWANIA DOSTĘP DO ŁADOWNI


    Reference: http://polship.cto.gda.pl/Statek.asp?id_stat=295
maciejm
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 159