KudoZ home » English to Polish » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

production of material needs

Polish translation: wytwarzanie dóbr zaspokajających potrzeby materialne


19:53 Mar 23, 2007
English to Polish translations [PRO]
Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: production of material needs
In a capitalist system the production of material needs takes place largely outside households, in large-scale enterprises where the productive resources are owned by capitalists.
awdotia
Poland
Polish translation:wytwarzanie dóbr zaspokajających potrzeby materialne
Explanation:
z kontekstu

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-23 21:35:14 GMT)
--------------------------------------------------

ew. kreowanie potrzeb [posiadania dóbr] materialnych (jeśli tekst jest o działaniach marketingowych, w efekcie których rodzą się potrzeby posiadania Czegoś Dziś Niezbędnego Bez Czego Wczoraj Doskonale Się Obywaliśmy, co prowadzi do wytwarzania dóbr zaspokajających te potrzeby i sprzedaży)
Selected response from:

yastee
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2wytwarzanie dóbr zaspokajających potrzeby materialneyastee
3wytwarzanie potrzeb materialnychrobwoj


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wytwarzanie potrzeb materialnych


Explanation:
powinno być zaspokajanie potrzeb i wytwarzanie dóbr materialnych ale kto to wie

robwoj
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
wytwarzanie dóbr zaspokajających potrzeby materialne


Explanation:
z kontekstu

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-23 21:35:14 GMT)
--------------------------------------------------

ew. kreowanie potrzeb [posiadania dóbr] materialnych (jeśli tekst jest o działaniach marketingowych, w efekcie których rodzą się potrzeby posiadania Czegoś Dziś Niezbędnego Bez Czego Wczoraj Doskonale Się Obywaliśmy, co prowadzi do wytwarzania dóbr zaspokajających te potrzeby i sprzedaży)

yastee
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11
Grading comment
dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Krzymiński: tak to chyba najsensowniej brzmi
1 hr
  -> dzieki

agree  allp: z kontekstu raczej to pierwsze
2 hrs
  -> dzięki, też tak myślę