KudoZ home » English to Polish » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

zdanie

Polish translation: ... wykonywanie prac społecznych na rzecz społeczności / ludności Romskiej ...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:zdanie
Polish translation:... wykonywanie prac społecznych na rzecz społeczności / ludności Romskiej ...
Entered by: bartek

11:00 May 22, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Social Science, Sociology, Ethics, etc. / social work
English term or phrase: zdanie
...carrying out community service activities benefiting local Roma communities.
Andrzej Lejman
... wykonywanie prac społecznych na rzecz społeczności / ludności Romskiej ...
Explanation:
???
Coś za blisko te społeczne i społeczności. Może więc ludności Romskiej, albo Romów tlko ???
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziekuję!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2... wykonywanie prac społecznych na rzecz społeczności / ludności Romskiej ...
bartek
4wykonywanie pracy na rzecz lokalnej spolecznosci Romów
Michał Szewczyk


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
... wykonywanie prac społecznych na rzecz społeczności / ludności Romskiej ...


Explanation:
???
Coś za blisko te społeczne i społeczności. Może więc ludności Romskiej, albo Romów tlko ???

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 154
Grading comment
Dziekuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek: społeczno¶ci Romów
15 mins
  -> Dzięki :-)

neutral  Michał Szewczyk: to chyba tautologia bo czy mozna wykonaywac prace spoleczna NIE na rzecz jakiejs spolecznosci? Poza tym mnie sie wydaje ze prace spoleczne=wolontariat a za community service mozna dostawac pieniadze
1 hr
  -> Thank you

agree  maciejm: spolecznie-użytecznych...
9 hrs
  -> Dzięki :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wykonywanie pracy na rzecz lokalnej spolecznosci Romów


Explanation:
m

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-22 13:02:14 (GMT)
--------------------------------------------------

patrz komentarz do propozycji Bartka

Michał Szewczyk
Native speaker of: Native in PolishPolish