KudoZ home » English to Polish » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

intensive media and public scrutiny

Polish translation: szerokie zainteresowanie mediów i opinii publicznej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:intensive media and public scrutiny
Polish translation:szerokie zainteresowanie mediów i opinii publicznej
Entered by: Polangmar

21:50 Sep 18, 2007
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / criminology
English term or phrase: intensive media and public scrutiny
Women who murder their children have been the subject of 'intensive media and public scrutiny'.

Kobiety zabijające własne dzieci są przedmiotem........ wnikliwej analizy (?) ze strony mass-mediów oraz opinii publicznej (?). Macie lepszy pomysł?
admkb
głębokie zainteresowanie ze strony mediów i opinii publicznej
Explanation:
Może tak.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziekuje za odzew i wsparcie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2głębokie zainteresowanie ze strony mediów i opinii publicznejPolangmar
3 +2znajdują się pod ostrzałem mediów i opinii publicznej
allp


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
głębokie zainteresowanie ze strony mediów i opinii publicznej


Explanation:
Może tak.

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 339
Grading comment
Dziekuje za odzew i wsparcie.
Notes to answerer
Asker: Dziekuje za pomoc - moze 'wnikliwego zainteresowania'?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Poplawski: "głębokie" to chyba nie, takie zaintersowanie mediów to chyba przeciwieństwo głębi; ale pod resztą podpisuję się
2 hrs
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)

agree  inmb: może budzą / wywołują zamiast są przedmiotem (to do Pytacza/ Pytaczki); znaczne, szerokie, duże - zamiast głębokie (to do Ciebie) :))
20 hrs
  -> Dziękuję za wsparcie merytoryczne.:)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
znajdują się pod ostrzałem mediów i opinii publicznej


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at   14 godz. (2007-09-19 12:26:01 GMT)
--------------------------------------------------

może być też: znajdują się w centrum zainteresowania mediów i opinii publicznej, lub mniej formalnie - znajdują się na celowniku mediów itd.


--------------------------------------------------
Note added at   16 godz. (2007-09-19 13:58:05 GMT)
--------------------------------------------------

i jeszcze: znajdują się pod lupą opinii publicznej i mediów :)

allp
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30
Notes to answerer
Asker: Dziekuje za propozycje.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
16 hrs
  -> dzięki!

agree  inmb: wszystkie 3
17 hrs
  -> dzięki!