KudoZ home » English to Polish » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

VC

Polish translation: value code


09:49 Jan 16, 2008
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: VC
Top Personal Values – Our VC
Następnie te cechy sa wymienione - odpowiedzialnośc, rodzina, uczciwość itd.

Z ankiety dotyczącej etyki i compliance. I jest to całe zdanie. Nie mogą z niczym skojarzyć, a przypuszczam, że wyjątkowa łatwizna :(
bartek
Polish translation:value code
Explanation:
Value Code
edmonton, hamilton, kelowna, toronto, vancouver, winnipeg, value code, messages. Our Vison. Our Mission. Our Values. Ethical Code of Conduct ...
www.kolping.org/Canada/Pages/common-page/Value-Code.html - 21k -

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-01-16 11:15:37 GMT)
--------------------------------------------------

An identity and value code includes a list of company values and emphasizes positive concepts. It is a code sharply different from a code of compliance. For example, it may include statements on integrity, respect for others, teamwork and service to those having an interest in the company. In essence, this code establishes an identity for the company. Such a code might include the following: "My company stands for fair and honest treatment of its customers."
http://tiny.pl/p8rq


--------------------------------------------------
Note added at   10 godz. (2008-01-16 20:48:01 GMT)
--------------------------------------------------

Jak kolega Polangmar słusznie zauważył, maiło być po polsku - no więc: kod wartości.

WYSYŁKOWO.PL: Odczytując kod wartości Jak firmy tworzą wartość w ...
Boulton Richard ES, Libert Barry D., Samek Steve M. Odczytując kod wartości Jak firmy tworzą wartość w nowej gospodarce. WYSYŁKOWO.
www.wysylkowo.pl/product_info.php?products_id=64777 - 19k - Kopia - Podobne strony

Cracking the Value Code: How Successful Businesses are Creating Wealth in the New Economy
R Boulton, BD Libert, SM Samek - 2000 - lorencolin.com
... Cracking the Value Code How Successful Businesses Are Creating Wealth in the New
Economy ... How Successful Businesses Are Creating Wealth in the New Economy ...

--------------------------------------------------
Note added at   11 godz. (2008-01-16 20:59:39 GMT)
--------------------------------------------------

Bartku, ja w Twój rozum nie wątpię. ale coby się literze stało zadość ;)

--------------------------------------------------
Note added at   11 godz. (2008-01-16 21:03:33 GMT)
--------------------------------------------------

Ależ bardzo proszę, skoro sobie życzysz :)

Konferencja KODEKS WARTOŚCI W FIRMIE -> O_konferencji
Konferencja KODEKS WARTOŚCI W FIRMIE, Na konferencję zapraszamy. Prezesów firm Członków Zarządu Doradców Zarządu Dyrektorów Personalnych ...
www.etycznafirma.pl/ - 16k - Kopia - Podobne strony

HOCHTIEF Polska - KARIERA
Firma Historia Kodeks wartości Przykładowe projekty Kariera Oferty pracy ... Kodeks Wartości Przedsiębiorstwa tworzy zbiór zasad działalności HOCHTIEF ...
www.hays.pl/jobs/hochtief/kodeks.html - 8k - Kopia - Podobne strony


--------------------------------------------------
Note added at   11 godz. (2008-01-16 21:45:21 GMT)
--------------------------------------------------

Połóż kotki spać, miłego :)
Selected response from:

allp
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4value code
allp
3below
Vanda Nissen
2visiting cardVaynel


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
vc
visiting card


Explanation:
Lucky guess, może tak, jako wizytówka : wymienione cechy to nasza wizytówka/znak rozpozawczy.

Troche automarketingu;)

Vaynel
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Tłumaczenie jest na polski.:)
9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vc
below


Explanation:
wydaje mie sie, ze to jest skrot od venture capital.


    Reference: http://64.233.183.104/search?q=cache:dVw-6ZRG8zsJ:www.vcconf...
Vanda Nissen
Australia
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Tłumaczenie jest na polski.:)
9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
vc
value code


Explanation:
Value Code
edmonton, hamilton, kelowna, toronto, vancouver, winnipeg, value code, messages. Our Vison. Our Mission. Our Values. Ethical Code of Conduct ...
www.kolping.org/Canada/Pages/common-page/Value-Code.html - 21k -

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-01-16 11:15:37 GMT)
--------------------------------------------------

An identity and value code includes a list of company values and emphasizes positive concepts. It is a code sharply different from a code of compliance. For example, it may include statements on integrity, respect for others, teamwork and service to those having an interest in the company. In essence, this code establishes an identity for the company. Such a code might include the following: "My company stands for fair and honest treatment of its customers."
http://tiny.pl/p8rq


--------------------------------------------------
Note added at   10 godz. (2008-01-16 20:48:01 GMT)
--------------------------------------------------

Jak kolega Polangmar słusznie zauważył, maiło być po polsku - no więc: kod wartości.

WYSYŁKOWO.PL: Odczytując kod wartości Jak firmy tworzą wartość w ...
Boulton Richard ES, Libert Barry D., Samek Steve M. Odczytując kod wartości Jak firmy tworzą wartość w nowej gospodarce. WYSYŁKOWO.
www.wysylkowo.pl/product_info.php?products_id=64777 - 19k - Kopia - Podobne strony

Cracking the Value Code: How Successful Businesses are Creating Wealth in the New Economy
R Boulton, BD Libert, SM Samek - 2000 - lorencolin.com
... Cracking the Value Code How Successful Businesses Are Creating Wealth in the New
Economy ... How Successful Businesses Are Creating Wealth in the New Economy ...

--------------------------------------------------
Note added at   11 godz. (2008-01-16 20:59:39 GMT)
--------------------------------------------------

Bartku, ja w Twój rozum nie wątpię. ale coby się literze stało zadość ;)

--------------------------------------------------
Note added at   11 godz. (2008-01-16 21:03:33 GMT)
--------------------------------------------------

Ależ bardzo proszę, skoro sobie życzysz :)

Konferencja KODEKS WARTOŚCI W FIRMIE -> O_konferencji
Konferencja KODEKS WARTOŚCI W FIRMIE, Na konferencję zapraszamy. Prezesów firm Członków Zarządu Doradców Zarządu Dyrektorów Personalnych ...
www.etycznafirma.pl/ - 16k - Kopia - Podobne strony

HOCHTIEF Polska - KARIERA
Firma Historia Kodeks wartości Przykładowe projekty Kariera Oferty pracy ... Kodeks Wartości Przedsiębiorstwa tworzy zbiór zasad działalności HOCHTIEF ...
www.hays.pl/jobs/hochtief/kodeks.html - 8k - Kopia - Podobne strony


--------------------------------------------------
Note added at   11 godz. (2008-01-16 21:45:21 GMT)
--------------------------------------------------

Połóż kotki spać, miłego :)

allp
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Nie bój nic :) Rozum mam :)

Asker: A nie zrobiłabyś z tego kodeksu wartości? Co Ci szkodzi, co?

Asker: No to teraz tylko, w armkę. Już mi się kotki .... po nocy :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sylwia Dziuba
11 mins
  -> dzięki!

agree  Grzegorz Mysiński
23 mins
  -> dzięki!

agree  EnglishDirect
43 mins
  -> dzięki!

agree  Andrew Stanleyson: allp, jesteś niezastąpiona! Albo prawie nie. Daj więc po polsku i "after birds"
6 hrs
  -> Prawie masz rację, dzięki :)

neutral  Polangmar: Fajnie, ale dodam łyżkę dziegciu - tłumaczenie jest na polski.;)))
9 hrs
  -> o żesz... faktycznie :)))