KudoZ home » English to Polish » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

signposting service

Polish translation: pomoc przy szukaniu/wyszukiwaniu, pomoc w znalezieniu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:signposting service
Polish translation:pomoc przy szukaniu/wyszukiwaniu, pomoc w znalezieniu
Entered by: mahesh

07:20 Apr 27, 2008
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: signposting service
Context: The Family Information Service (FIS) is a free, impartial service for parents/carers and young people providing accurate and detailed information on available childcare in Cheshire. We also offer a signposting service to organisations offering help and advice to families. We have a range of information sheets and leaflets that can help you.
mahesh
pomoc przy szukaniu/wyszukiwaniu, pomoc w znalezieniu
Explanation:
W zdaniu krócej:
We also offer a signposting service to organisations offering help... - Pomagamy także przy szukaniu/wyszukiwaniu organizacji oferujących pomoc.../ Pomagamy także w znalezieniu organizacji oferujących pomoc...
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pomoc przy szukaniu/wyszukiwaniu, pomoc w znalezieniuPolangmar
4kierowanie do odpowiednich osób i instytucji
Lucyna Długołęcka


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kierowanie do odpowiednich osób i instytucji


Explanation:
Nie wiem, jak to krócej ująć, ale chodzi o to, że osoby potrzebujące pomocy otrzymują wszelkie wskazówki ("drogowskazy") dotyczące tego, gdzie jakiego rodzaju pomocy szukać, gdzie mają się udać, by załatwić konkretną sprawę.

Lucyna Długołęcka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pomoc przy szukaniu/wyszukiwaniu, pomoc w znalezieniu


Explanation:
W zdaniu krócej:
We also offer a signposting service to organisations offering help... - Pomagamy także przy szukaniu/wyszukiwaniu organizacji oferujących pomoc.../ Pomagamy także w znalezieniu organizacji oferujących pomoc...

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 339