KudoZ home » English to Polish » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

citizens action group

Polish translation: obywatelska grupa inicjatywna, grupa obywatelska


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:citizens action group
Polish translation:obywatelska grupa inicjatywna, grupa obywatelska
Entered by: Polangmar

13:01 Feb 13, 2009
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: citizens action group
Nie bardzo wiem, o co chodzi. Mam tekst dot. audytów w przedsiębiorstwach. I mam listę podmiotów, które nie mogą korzystać z tych audytów (tzn. raporty z nich nie będą im udostępniane). Lista jest krótka:
- waste management companies
- government entities
- citizens action groups
Pierwsze dwa są jasne. Ale trzecie? Czy tu chodzi o partie polityczne? Może ktoś się z tym spotkał. Z góry dzięki za pomoc!
Letra
Poland
obywatelska grupa inicjatywna
Explanation:
http://tinyurl.com/bkkk32
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję wszystkim. W sumie wykorzystałem formę skróconą, którą zaproponowała Magda, jednak muszę przyznać punkty pierwszej osobie, która odpowiedziała, ponieważ druga odpowiedź niejako bazuje na pierwszej. Dzięki!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1grupa obywatelskaMaKorz
4obywatelska grupa inicjatywnaPolangmar


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obywatelska grupa inicjatywna


Explanation:
http://tinyurl.com/bkkk32

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 339
Grading comment
Dziękuję wszystkim. W sumie wykorzystałem formę skróconą, którą zaproponowała Magda, jednak muszę przyznać punkty pierwszej osobie, która odpowiedziała, ponieważ druga odpowiedź niejako bazuje na pierwszej. Dzięki!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  MaKorz: po wynikach w google'u sądząc, to jest nazwa własna jakiejś jednej konkretnej grupy, a nie ogólny termin
13 mins
  -> Wydaje mi się jednak, że przeguglowanie w liczbie mnogiej obala tę koncepcję: http://je.pl/x2ce , http://je.pl/rme3 . Zresztą i w liczbie pojedynczej wystarczy zejść poniżej pierwszych 2 wyników, aby zobaczyć, że nie jest to nazwa własna.

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
grupa obywatelska


Explanation:
http://www.google.pl/search?num=100&hl=pl&newwindow=1&safe=o...

MaKorz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  whole grain
13 mins