KudoZ home » English to Polish » Sports / Fitness / Recreation

I’ve lost 3 straight sets to sb.

Polish translation: przegrałem (z kimś) 3 sety pod rząd


09:58 Feb 22, 2006
English to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: I’ve lost 3 straight sets to sb.
Czy to znaczy, ze przegral trzy sety do zera?
jodelka
Polish translation:przegrałem (z kimś) 3 sety pod rząd
Explanation:
i tyle

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2006-02-22 10:00:53 GMT)
--------------------------------------------------

albo przegrałam :-)
Selected response from:

PAS
Grading comment
Dzieki PAS :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3przegrałem (z kimś) 3 sety pod rząd
PAS
4 +1przegrałem w 3 setach / 0:3
Adam Lankamer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
i’ve lost 3 straight sets to sb.
przegrałem (z kimś) 3 sety pod rząd


Explanation:
i tyle

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2006-02-22 10:00:53 GMT)
--------------------------------------------------

albo przegrałam :-)

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dzieki PAS :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar)
6 mins
  -> dzięki

agree  petrolhead
13 mins
  -> dzięki

agree  pidzej: ty masz coś do rządu? to jest nas dwóch ;-)
1 hr
  -> jak by Ci tu powiedzieć... :-P

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
i’ve lost 3 straight sets to sb.
przegrałem w 3 setach / 0:3


Explanation:
nie wiadomo do ilu w każdym, ale przekaz jest taki, że nie wygrał żadnego seta

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 58

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead
12 mins