KudoZ home » English to Polish » Sports / Fitness / Recreation

minor vs major league baseball

Polish translation: nizej


12:16 Sep 5, 2006
English to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: minor vs major league baseball
w baseballu mam trzy ligii:
little league - młodzieżowa
minor league
major league
jak przetłumaczyć dwie pozostałe?
madziag
Polish translation:nizej
Explanation:
MLB- Major League Baseball. Profesjonalna Liga Baseball'a/Zawodowa Liga Baseball'a
minor league- chodzi tutaj o zjawisko potocznie znane jako ligi nizsze, i takie tez tlumaczenie radzilbym zastosowac.
Selected response from:

LukaszPL
Poland
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1nizejLukaszPL
4mała liga vs duża liga/liga zawodowa
Magdalena Szewciów


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
nizej


Explanation:
MLB- Major League Baseball. Profesjonalna Liga Baseball'a/Zawodowa Liga Baseball'a
minor league- chodzi tutaj o zjawisko potocznie znane jako ligi nizsze, i takie tez tlumaczenie radzilbym zastosowac.

LukaszPL
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Kucmin
3 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mała liga vs duża liga/liga zawodowa


Explanation:
Co do małej ligi jestem pewna na 100% (nawet w moim mieście działa ;)

Magdalena Szewciów
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish