KudoZ home » English to Polish » Sports / Fitness / Recreation

Grommet Strip

Polish translation: taśma ochronna na główkę rakiety


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Grommet Strip
Polish translation:taśma ochronna na główkę rakiety
Entered by: Monika Rozwarzewska

18:55 Feb 13, 2007
English to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / tenis
English term or phrase: Grommet Strip
to jest część rakiety. Grommet zwykle tłumaczy się jako pierścień wzmacniający. Czy będzie to owijka tego pierścienia?
Monika Rozwarzewska
Poland
taśma ochronna na główkę rakiety
Explanation:
myślę że chodzi raczej o taśmę, która znajduje się na główce rakiety i chroni przed ewentualnym kontaktem z ziemią.
podane tłumaczenie jest tym które znam z języka potocznego. Może uda ci się znaleźć coś bardziej fachowego.
http://tennis.about.com/library/blgrommetstrip.htm
Selected response from:

Agnieszka Majchrzak
Grading comment
taśma bardziej mi pasuje tym razem. Ale bardzo dziękuję obu!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4oslona ramy rakiety
bartek
4taśma ochronna na główkę rakiety
Agnieszka Majchrzak


Discussion entries: 4





  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
grommet strip
taśma ochronna na główkę rakiety


Explanation:
myślę że chodzi raczej o taśmę, która znajduje się na główce rakiety i chroni przed ewentualnym kontaktem z ziemią.
podane tłumaczenie jest tym które znam z języka potocznego. Może uda ci się znaleźć coś bardziej fachowego.
http://tennis.about.com/library/blgrommetstrip.htm

Agnieszka Majchrzak
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
taśma bardziej mi pasuje tym razem. Ale bardzo dziękuję obu!

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
grommet strip
oslona ramy rakiety


Explanation:
http://tinyurl.com/2c9xc5

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2007-02-14 11:13:32 GMT)
--------------------------------------------------

bo główkę to raczej masz traktowaną jako całość , a to cudo zakładasz np. w przypadku pęknięcia ramy

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 157