KudoZ home » English to Polish » Sports / Fitness / Recreation

pedal rack

Polish translation: mocowanie pedałów


21:02 Jun 27, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: pedal rack
Rower stancjonarny. Pedal rack to nr 4 na rysunku: http://img404.imageshack.us/img404/5263/rowervb0.jpg
M.A.B.
Netherlands
Polish translation:mocowanie pedałów
Explanation:
Zasadniczy element konstrukcyjny do ktorego sa one bezposrednio przymocowane.
Choc pewnie nie brzmi to zbyt fachowo, jest dosyc zrozumiale.
Selected response from:

_eP
Grading comment
Dałem element mocujący zespołu pedałów, bo podobne coś było pod siodełkiem.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wspornik pedałów
skisteeps
3mocowanie pedałów_eP
3obsada pedałów
Andrzej Mierzejewski


Discussion entries: 8





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obsada pedałów


Explanation:
z pamięci - kiedyś usłyszałem w serwisie rowerowym.
Nie wiem, czy to wyrażenie jest dostatecznie up-to-date ;-)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wspornik pedałów


Explanation:
Jeśli Polangmar to wcześniej zaproponował, moim zdaniem nic dodać, nic ująć i przyznać mu kudoZ.

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2007-06-28 14:54:02 GMT)
--------------------------------------------------

Jeśli Polangmar nie proponował, to ja proponuję.

skisteeps
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Wciąż nic nie rozumiem, gdzie jest ta propozycja Polangmara?!?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Krzymiński
13 hrs

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mocowanie pedałów


Explanation:
Zasadniczy element konstrukcyjny do ktorego sa one bezposrednio przymocowane.
Choc pewnie nie brzmi to zbyt fachowo, jest dosyc zrozumiale.

_eP
PRO pts in category: 3
Grading comment
Dałem element mocujący zespołu pedałów, bo podobne coś było pod siodełkiem.