KudoZ home » English to Polish » Sports / Fitness / Recreation

spitball

Polish translation: rzut zwilżoną piłką


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spitball
Polish translation:rzut zwilżoną piłką
Entered by: Dariusz Saczuk

23:26 Mar 29, 2008
English to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / baseball
English term or phrase: spitball
Jakiś polski odpowiednik?
Karina Gardela
United States
rzut zwilżoną piłką
Explanation:
Na/zwilżenie piłki (np. śliną) ma na celu zmianę jej rotacji.

Nie wiem, niestety, jak brzmi polski odpowiednik (nie wiem czy taki w ogóle istnieje).
Selected response from:

Dariusz Saczuk
United States
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3rzut zwilżoną piłką
Dariusz Saczuk
3 +1smarowanie piłkiBubz


Discussion entries: 4





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
rzut zwilżoną piłką


Explanation:
Na/zwilżenie piłki (np. śliną) ma na celu zmianę jej rotacji.

Nie wiem, niestety, jak brzmi polski odpowiednik (nie wiem czy taki w ogóle istnieje).

Dariusz Saczuk
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 49
Grading comment
dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski: Po podaniu kontekstu - agree
7 hrs
  -> Thanks;-)

agree  Witold Chocholski: Na to wygląda
8 hrs
  -> Thanks;-)

agree  Polangmar
10 hrs
  -> Thanks;-)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
smarowanie piłki


Explanation:
Tez szukalam i nic nie znalazlam za wyjatkiem angielskiego znaczenia. Trzeba wiec cos wymyslic. Plucie jakos mi nie podchodzi, wiec moze smarowanie. Np. w kreglach smaruje sie tory

Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 58

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
10 hrs
  -> Dziekuje :)