KudoZ home » English to Polish » Sports / Fitness / Recreation

odds classes

Polish translation: typy/rodzaje kursów


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:odds classes
Polish translation:typy/rodzaje kursów
Entered by: Erna E.

10:57 Feb 11, 2009
English to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / horse racing
English term or phrase: odds classes
horses in other odds classes shoudl win according to heir probability of winning.
Erna E.
United Kingdom
typy/rodzaje kursów
Explanation:
W bukmacherce odds to kursy - ponieważ nie istnieje w języku polskim sformułowanie "klasy kursów", proponowałbym typy lub rodzaje.
Selected response from:

Pavlos
Grading comment
dziekuje :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1typy/rodzaje kursów
Pavlos
3kategorie kursówKjub
3klasy prawdopodobieństwa
Leszek_Jura


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
klasy prawdopodobieństwa


Explanation:
Kategorie, do których przyporządkowuje się konie w zależności od ich szans na zwycięstwo w gonitwie.

W tym zdaniu np. tak:

"Konie należące do pozostałych klas prawdopodobieństwa powinny zwyciężać zgodnie z ich szansami na wygraną."

Leszek_Jura
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
typy/rodzaje kursów


Explanation:
W bukmacherce odds to kursy - ponieważ nie istnieje w języku polskim sformułowanie "klasy kursów", proponowałbym typy lub rodzaje.

Example sentence(s):
  • Tu: "Konie obstawiane w innych rodzajach kursów powinny zwyciężać zgodnie z ich szansami na wygraną."

    Reference: http://tinyurl.com/bduxm8
Pavlos
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziekuje :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
4 hrs
  -> dzięki :)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kategorie kursów


Explanation:
Konie należące do/objęte/przyporządkowane/zaklasyfikowane do itp., itd.

Kjub
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 11