KudoZ home » English to Polish » Sports / Fitness / Recreation

Shot Zone

Polish translation: strefa / punkt odżywiania


09:58 Jan 26, 2004
English to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: Shot Zone
Clif Shots will be provided at one Shot Zone after the 18-mile mark

co to moze być clif shot to zel energetyczny (dla sportowcow i nie tylko); a rzecz dotyczy trasy maratonu
Krzysztof
Poland
Polish translation:strefa / punkt odżywiania
Explanation:
clif bar - to też moze być batonik odżywczy
. Pochłonąłem jakieś 2 tuziny batonów Clif Bar, 3 czy 4 Clif Shoty, kilka litrów Tanga i XL1, kęs supertajnego paliwa odrzutowego (Shannon zaprzysięgła dotrzymać tej tajemnicy), i wreszcie strasznie słony makaron i pieczywo czosnkowe. Garść dziecięcych witamin do żucia i Tums dorzucone w słusznej ilości, i wychodzi z tego... no, w każdym razie bardzo wiele kalorii.
http://www.cyf-kr.edu.pl/rowery/24hadren.html

Mijamy kolejne punkty odżywiania, gdzie można było ugasić pragnienie napojami izotonicznymi lub zjeść batonik energetyczny czy banana. Kilometry mijają, coraz bliżej do mety, sił coraz mniej, ale już widać linię mety, ostatnie metry i koniec walki. Pamiątkowy medal czekał za linią mety na każdego, kto przebiegł całą trasę.
Selected response from:

bartek
Grading comment
serdeczne dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Punkt odświeżania
JanuszF
3strefa / punkt odżywiania
bartek


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
shot zone
strefa / punkt odżywiania


Explanation:
clif bar - to też moze być batonik odżywczy
. Pochłonąłem jakieś 2 tuziny batonów Clif Bar, 3 czy 4 Clif Shoty, kilka litrów Tanga i XL1, kęs supertajnego paliwa odrzutowego (Shannon zaprzysięgła dotrzymać tej tajemnicy), i wreszcie strasznie słony makaron i pieczywo czosnkowe. Garść dziecięcych witamin do żucia i Tums dorzucone w słusznej ilości, i wychodzi z tego... no, w każdym razie bardzo wiele kalorii.
http://www.cyf-kr.edu.pl/rowery/24hadren.html

Mijamy kolejne punkty odżywiania, gdzie można było ugasić pragnienie napojami izotonicznymi lub zjeść batonik energetyczny czy banana. Kilometry mijają, coraz bliżej do mety, sił coraz mniej, ale już widać linię mety, ostatnie metry i koniec walki. Pamiątkowy medal czekał za linią mety na każdego, kto przebiegł całą trasę.



    Reference: http://www.cyf-kr.edu.pl/rowery/24hadren.html
    Reference: http://www.echo.barlinek.biz.pl/2003_11/bieglem_w_marationie...
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 157
Grading comment
serdeczne dzieki!

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
shot zone
Punkt odświeżania


Explanation:
,


    Reference: http://www.mw.com.pl/regulamin.html
    Reference: http://www.republika.pl/maraton2003/informacje.htm
JanuszF
Native speaker of: Native in PolishPolish