KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

burr plate

Polish translation: płytka do gratowania


20:45 Jun 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: burr plate
Czesc maszyny do ostrzenia / nacinania pil tasmowych - wyglada jak płytka 10x12 cm (gruba na 2 cm) z jedną krawędzią w półokrągłe żłobki poprzeczne.
Stanislaw Kulikowski
Poland
Polish translation:płytka do gratowania
Explanation:
usuwania zadziorów

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 2 mins (2005-06-21 21:47:27 GMT)
--------------------------------------------------

actually should be \"de-burr plate\". Jesli dwie płytki ze żłobkami na wewnętrznej powierzchni - to elmenty do mielenia. confid. = 1

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 31 mins (2005-06-22 14:17:19 GMT)
--------------------------------------------------

moze to są dwie płytki, kóre zacierają (docierają pow. boczne piły; moze przy okazji usuwają zadziory). Wtedy powierzchnia robocza byłaby od czoła a ząbki do napędu ?
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3płytka do gratowaniaA.G.
3 -1tarcza pilnika obrotowegoMorientes


Discussion entries: 1





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
tarcza pilnika obrotowego


Explanation:
to tak na pocz±tek, może kto¶ co¶ dołoży.Pozdrwiam.Morientes

Morientes
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 88

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Mierzejewski: prostokątna tarcza do pilnika obrotowego?
30 mins

38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
płytka do gratowania


Explanation:
usuwania zadziorów

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 2 mins (2005-06-21 21:47:27 GMT)
--------------------------------------------------

actually should be \"de-burr plate\". Jesli dwie płytki ze żłobkami na wewnętrznej powierzchni - to elmenty do mielenia. confid. = 1

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 31 mins (2005-06-22 14:17:19 GMT)
--------------------------------------------------

moze to są dwie płytki, kóre zacierają (docierają pow. boczne piły; moze przy okazji usuwają zadziory). Wtedy powierzchnia robocza byłaby od czoła a ząbki do napędu ?

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 6681
Grading comment
Dziekuje.