KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

wrist pin

Polish translation: sworzeń


22:48 Jun 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: wrist pin
Nie mam aktualnie dostepu do moich kochanych slownikow. Pomoz, droga redakcjo. Dodam tylko, ze ten element w moim przypadku jest tuleja 12 dluga i gruba na 3 cm, wiec w stosunku do maszyny dosc duza, prosze wiec o podpowiedzi stosowne do rozmiaru :-)
Stanislaw Kulikowski
Poland
Polish translation:sworzeń
Explanation:
Tu stoi że sworzeń.
http://www.proz.com/?sp=h&id=627932
Selected response from:

Marcin Łakomy
Grading comment
Dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3sworzeń
Marcin Łakomy
5sworzeń tłokowyA.G.
3sworzeń
Himawari


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
sworzeń


Explanation:
Tu stoi że sworzeń.
http://www.proz.com/?sp=h&id=627932

Marcin Łakomy
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 190
Grading comment
Dziekuje.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Morientes
0 min

agree  Rafal Korycinski
51 mins

agree  Infotradus
8 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sworzeń


Explanation:
patrz tu:
http://www.proz.com/kudoz/627932

Może troche pomoże :)
W słowniku NT jest "sworzeń stopy korbowodu bocznego...

Himawari
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 580

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sworzeń tłokowy


Explanation:
also piston pin, gudgeon pin

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 6681