KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

pressing pads

Polish translation: prasulce


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pressing pads
Polish translation:prasulce
Entered by: Andrzej Lejman

11:31 Mar 7, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / textiles industry
English term or phrase: pressing pads
pressing, ironing of garments
Agnieszka Morritt
United Kingdom
prasulce
Explanation:
dodatkowe wyposazenie stolu prasowalniczego, zwykle zamocowane obrotowo lub na przegubach:
specjalnie wyprofilowane elementy do prasowania (najczesciej) rekawow, krawedzi przodu etc.
Czasami spotykane w jako dodatek do drozszych domowych desek do prasowania.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4prasulce
Andrzej Lejman
4prasowalnicaJacek Krankowski


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prasowalnica


Explanation:
jezeli jest to cos takiego, co widzialem w hotelach, np.:

W pokojach o podwy?szonym standardzie:
prasowalnica do spodni, suszarka do w?osów, sejf, telefon w ?azience ...
www.orbis.pl/polish/hot_con_p.html

Przy czym to, co widzialem, to nie jest "prasownica walcowa", ktora mozna sobie obejrzec tutaj:

Prasownica walcowa jest przeznaczona do prasowania przede
wszystkim w gospodarstwie domowym. Praktycznie nadaje si? do prasowania ...
www.abc-hurt.com/sprzet/sprzet/zelazka/

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: zob. moja propozycja
3 mins

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prasulce


Explanation:
dodatkowe wyposazenie stolu prasowalniczego, zwykle zamocowane obrotowo lub na przegubach:
specjalnie wyprofilowane elementy do prasowania (najczesciej) rekawow, krawedzi przodu etc.
Czasami spotykane w jako dodatek do drozszych domowych desek do prasowania.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466