KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

outline specification

Polish translation: specyfikacja ramowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:outline specification
Polish translation:specyfikacja ramowa
Entered by: Jerzy Czopik

11:32 Mar 13, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / law, architect
English term or phrase: outline specification
Przy pomocy Architekta Współpracownika, ARCHITEKT będzie odpowiedzialny za budowanie typowych części budowlanych, ścian, elewacji i ważnych szczegółów takich jak okna i drzwi, ARCHITEKT przygotuje outline specification szkic wskazujący typy i rozmieszczenie materiałów, które mają zostać użyte do budowy budynku.
Alex Pszczola
specyfikacja ramowa
Explanation:
outline = kontur, zarys, szkic - ale doświadczenie wskazuje, że użycie słowa "ramowy" (np. projekt ramowy itp.) byłoby tu wskazane
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1specyfikacja ramowa
Jerzy Czopik
4specyfikacja projektuEWKA


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
specyfikacja ramowa


Explanation:
outline = kontur, zarys, szkic - ale doświadczenie wskazuje, że użycie słowa "ramowy" (np. projekt ramowy itp.) byłoby tu wskazane

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 828

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista: I guess so
2 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
specyfikacja projektu


Explanation:
ew. sprecyzowanie projektu/szkicu

EWKA
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jerzy Czopik: outline nie oznacza raczej projektu
4 mins