KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

addressing

Polish translation: przydzielanie


12:23 Mar 13, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / architect, law
English term or phrase: addressing
Ocenić wybór i działanie systemów mechanicznych razem z INWESTOREM. ARCHITEKT w dalszym ciągu korzysta z usług miejscowego inżyniera mechanika, który ma na celu pomóc w addressing zagadnień konstrukcji i ustalić ich zależność od polskich przepisów
Alex Pszczola
Polish translation:przydzielanie
Explanation:
dosłownie: adresowanie, ale powyższe wydaje mi się lepiej pasować
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przydzielanie
Jerzy Czopik
4rozwi±zywanie
Romuald Pawlikowski


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozwi±zywanie


Explanation:
powinno pasować

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 713

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przydzielanie


Explanation:
dosłownie: adresowanie, ale powyższe wydaje mi się lepiej pasować

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 828
Grading comment
:)