KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

pull-tab

Polish translation: pasek (klapka) zabezpieczajacy/a


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pull-tab
Polish translation:pasek (klapka) zabezpieczajacy/a
Entered by: Teresa Goscinska

20:17 Mar 18, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / automotive appliances
English term or phrase: pull-tab
A thing in or near the battery compartment of an electronic clock that can be installed in cars. Example:

"Open battery door and remove pull-tab to engage battery."
Piotr
pasek (klapka) zabezpieczajacy/a
Explanation:
tak nazwalabym to
Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5koncowka do pociagniecia w celu podlaczenia baterii
Lota
4 +1zabezpieczenie
Jakub Szacki
4pasek (klapka) zabezpieczajacy/a
Teresa Goscinska
4nalepka izolacyjna / ochronnapidzej


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nalepka izolacyjna / ochronna


Explanation:
albo: taśma
coś podobnego jest na kartridżach z tuszem do drukarek atramentowych i wkładach z tonerem do laserowych

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zabezpieczenie


Explanation:
obawiam sie, ze nie ma jednego polskiego slowa. To rzeczywisie jest takie cos, co sie ciagnie, takze np. "zawleczka" w puszce z piwem, zeby wspomniec ten mily napoj.
Ale moze to jest tez tak tasma, za ktora sie ciagnie, aby wyjac baterie z z ich "nory" w radiu, zegarku itp?

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxwojtekl
6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
koncowka do pociagniecia w celu podlaczenia baterii


Explanation:


ta rzecz to taka wlasnie koncowka za ktora trzeba pociagnac.


Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 817

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pasek (klapka) zabezpieczajacy/a


Explanation:
tak nazwalabym to

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723
Grading comment
Dziękuję