KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

to screen a subject

Polish translation: dokonać wstępnej kontroli podmiotu


08:06 Mar 19, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / Interaktywne Systemy Odpowiedzi Slownej
English term or phrase: to screen a subject
Worksheet for IVRS call:

Screen a subject

Please record the following information in preparation for the IVRS call.


1. Subject Number: _______________________


2. Subject’s birth date: _______________________

specifying 2 digits for the day, 2 digits for the month, and 4 digits for the year.

[chodzi o systemy audiotekstowe}
kgas
Polish translation:dokonać wstępnej kontroli podmiotu
Explanation:
J.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-19 08:14:55 (GMT)
--------------------------------------------------

albo: przeprowadzic wstepna kontrole podmiotu/jednostki

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-19 09:31:09 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Nie mam jak sie dopisac post factum, wiec robie to tutaj:

Slownik komputerow i Internetu P. Collin:

to screen = to select, przesiewac
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Dziekuje! Chyba rzeczywiscie chodzi o pewnego rodzaju weryfikacje dzwoniacego.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dokonać wstępnej kontroli podmiotuJacek Krankowski
4zebrać podstawowe informacje o badanej osobie
Jakub Szacki
4przesiewać (?)
Araksia Sarkisian


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dokonać wstępnej kontroli podmiotu


Explanation:
J.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-19 08:14:55 (GMT)
--------------------------------------------------

albo: przeprowadzic wstepna kontrole podmiotu/jednostki

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-19 09:31:09 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Nie mam jak sie dopisac post factum, wiec robie to tutaj:

Slownik komputerow i Internetu P. Collin:

to screen = to select, przesiewac

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Dziekuje! Chyba rzeczywiscie chodzi o pewnego rodzaju weryfikacje dzwoniacego.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian: Good morning!....lol
2 mins
  -> Good and sunny morning, Araksia!

agree  maciejm: or, "weryfikacji"
20 mins
  -> Zasluguje na odrebne zgloszenie!

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przesiewać (?)


Explanation:
screen (słownik ogólny)
[skri: n] v
1. zasłaniać; osłaniać; ekranować
2. wyświetlać na ekranie
3. filmować
4. przesiewać; odsiewać


--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-19 09:18:20 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

W dzisiejszy NYT przeczytałam o lepszej formie \"przesiewu\"...
http://www.nytimes.com/2002/03/19/international/asia/19AFGH....

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zebrać podstawowe informacje o badanej osobie


Explanation:
screener to w badaniach rynkowych kwestionariusz wstepny, majacy na celu zebranie podstawowych informacji o respondencie - stad ten pomysl

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857