KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

white balance signal generator

Polish translation: generator sygnału balansu bieli


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:white balance signal generator
Polish translation:generator sygnału balansu bieli
Entered by: Jerzy Czopik

10:49 Mar 22, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / television set production
English term or phrase: white balance signal generator
sorry; w poprzednim zapytaniu byl blad - chodzi do WHITE BALANCE SIGNAL GENERATOR ( a nie detector)
jest to (chyba) jakiś przyrzad uzywany przy pdokukcji telewizorow,
jackk
generator sygnału balansu bieli
Explanation:
sygnał balansu bieli = link
generator rozumie się samo przez się.

Żeby utrudnić wybór: balans może być również równowagą. (http://www.azpexim.com.pl/tv_pana.html)
Możliwe jest również słowo kompensacja.
Jednak pozostałbym przy balansie, najwięcej linków jest do tego.
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziekuje Panom za pomoc.
Pozdrawiam.
jackk
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1generator sygnału balansu bieli
Andrzej Lejman
4generator sygnału balansu bieli
Jerzy Czopik


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
generator sygnału balansu bieli


Explanation:
sygnał balansu bieli = link
generator rozumie się samo przez się.

Żeby utrudnić wybór: balans może być również równowagą. (http://www.azpexim.com.pl/tv_pana.html)
Możliwe jest również słowo kompensacja.
Jednak pozostałbym przy balansie, najwięcej linków jest do tego.


    Reference: http://www.aval.com.pl/kat_g12.html
    Reference: http://www.aritechpolska.com.pl/cctv/cc0321.html
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 828
Grading comment
Dziekuje Panom za pomoc.
Pozdrawiam.
jackk

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
generator sygnału balansu bieli


Explanation:
dosłownie, chociaż myślę, że chodzi tu ogólnie o generator obrazu tv.
Balans bieli jest jednym z elementów decydujących o jakości obrazu tv.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: see above
1 min