KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Fixed Radiation Pattern Antenna Ground Plane

Polish translation: antena pionowa z przeciwwagami o stałej charakterystyce promieniowania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Fixed Radiation Pattern Antenna Ground Plane
Polish translation:antena pionowa z przeciwwagami o stałej charakterystyce promieniowania
Entered by: Agnieszka Szotek

10:44 Mar 24, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / GPS
English term or phrase: Fixed Radiation Pattern Antenna Ground Plane
ze wskazaniem na "ground plane", which is of course not aircraft :-)
maciejm
Poland
w ramach podpowiedzi
Explanation:
"ground-plane antenna" - to antena pionowa z przeciwwagami naz. też antena ground-plane

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-24 11:19:10 (GMT)
--------------------------------------------------

chyba powinno być antena pionowa z przeciwwagami o stałej charakterystyce promieniowania
Selected response from:

Agnieszka Szotek
Grading comment
Dziekuje.M.M.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4a propos ground plane...anglista
4w ramach podpowiedziAgnieszka Szotek


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
w ramach podpowiedzi


Explanation:
"ground-plane antenna" - to antena pionowa z przeciwwagami naz. też antena ground-plane

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-24 11:19:10 (GMT)
--------------------------------------------------

chyba powinno być antena pionowa z przeciwwagami o stałej charakterystyce promieniowania

Agnieszka Szotek
PRO pts in pair: 55
Grading comment
Dziekuje.M.M.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a propos ground plane...


Explanation:
może "płaszczyzna ziemi" lub tp. (wtedy latać nie musi :-))

anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 454