KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

pressure flow rates diagram

Polish translation: Wykres natężenia przepływu w funkcji ciśnienia


14:00 Mar 27, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: pressure flow rates diagram
[for pneumatic nozzle lances]; just need to make sure I don't coin any weird name for a Polish equivalent :)
Sebastian Kumos
Polish translation:Wykres natężenia przepływu w funkcji ciśnienia
Explanation:
.
Selected response from:

Witold
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Wykres natężenia przepływu w funkcji ciśnieniaWitold
4Wykres prędkości przepływu w funkcji ciśnieniaAgnieszka Szotek


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Wykres natężenia przepływu w funkcji ciśnienia


Explanation:
.

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista: a nawet 'wykres przepływów...' (w inżynierskim slangu)
6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Wykres prędkości przepływu w funkcji ciśnienia


Explanation:
albo jak powyżej;

Po konsultacji z ekspertem dowiedziałam się, że każda z tych dwóch rzeczy jest możliwa; wersja odpowiedzi będzie zależeć od parametrów i budowy lancy (lance)

Agnieszka Szotek
PRO pts in pair: 55