KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Fixed Radiation Pattern Ground Plane Antenna (once again)

Polish translation: Antena z ekranem, o stałej charakterystyce promieniowania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Fixed Radiation Pattern Ground Plane Antenna
Polish translation:Antena z ekranem, o stałej charakterystyce promieniowania
Entered by: maciejm

14:36 Mar 27, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / GPS
English term or phrase: Fixed Radiation Pattern Ground Plane Antenna (once again)
Pare dni temu zadawalem juz to pytanie, ale niestety zadna z udzielonych wtedy odpowiedzi nie pomogla mi. M.M.
maciejm
Poland
Antena z ekranem, o stałej charekterystyce promieniowania
Explanation:
Typowy układ anteny, z górnym elementem promieniującym i umieszczonymi niżej elementami ekranującymi
Selected response from:

Witold
Poland
Grading comment
Diekuje serdecznie. M.M.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Antena z ekranem, o stałej charekterystyce promieniowaniaWitold
4płaska antena naziemna o ustalonej charakterystyce (wzorcu) promieniowania
Andrzej Lejman
4antena nadawczo odbiorcza o ustalonej / stałej charakterystyce kierunkowej / promieniowaniaAgnieszka Szotek


  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
antena nadawczo odbiorcza o ustalonej / stałej charakterystyce kierunkowej / promieniowania


Explanation:
to co jeszcze wyszukałam to, że
spotyka się nazwę ground-plane antena;
radiation pattern to chrakterystyka promieniowania (w przypadku anteny) lub chrakaterystyka kierunkowa (rad.)
Czy można prosić o szerszy kontekst.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-27 15:42:36 (GMT)
--------------------------------------------------

Niestety po hiszpańsku: http://www.qsl.net/ea6dd/ground_plane.htm
http://www.telecable.es/personales/marfil/anten/antcb.htm


--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-27 15:42:52 (GMT)
--------------------------------------------------

http://strony.wp.pl/wp/anteny1/dane.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-27 15:49:53 (GMT)
--------------------------------------------------

Gdzie jest ta antena umieszczona?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-27 15:56:36 (GMT)
--------------------------------------------------

przychodzi mi do głowy jeszcze dość prosta możliwość, ale czy poprawna
antena ziemia - samolot ???


    Reference: http://www.polbox.com/d/dromed
Agnieszka Szotek
PRO pts in pair: 55

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
płaska antena naziemna o ustalonej charakterystyce (wzorcu) promieniowania


Explanation:
może tak?

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Antena z ekranem, o stałej charekterystyce promieniowania


Explanation:
Typowy układ anteny, z górnym elementem promieniującym i umieszczonymi niżej elementami ekranującymi


    Anglo-russkij slovar po antenno-volnovodnoy technike
Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454
Grading comment
Diekuje serdecznie. M.M.