KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

twin fluid nozzle lance

Polish translation: Lanca z dyszą do rozpylania dwóch rodzajów płynu


12:05 Mar 28, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: twin fluid nozzle lance
[atomizing nozzles]
Sebastian Kumos
Polish translation:Lanca z dyszą do rozpylania dwóch rodzajów płynu
Explanation:
.
Selected response from:

Witold
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1lanca z powdójną dyszą rozpylającąAgnieszka Szotek
4Lanca z dyszą do rozpylania dwóch rodzajów płynuWitold


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Lanca z dyszą do rozpylania dwóch rodzajów płynu


Explanation:
.

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lanca z powdójną dyszą rozpylającą


Explanation:
słownik nauk.-techn.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-28 12:31:19 (GMT)
--------------------------------------------------

Nie widziałam odpowiedzi Witolda podając moją, ale wydaje mi się, że trafił w sedno.

Agnieszka Szotek
PRO pts in pair: 55

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: to 'twin' moze sie odnosic zarowno do plynu jak dysz, a podwojna obejmuje jak mniemam oba znaczenia
2 hrs