KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

face-to-face arrangement

Polish translation: zestawienie wspolbiezne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:face to face arrangement
Polish translation:zestawienie wspolbiezne
Entered by: Jacek Krankowski

08:38 Mar 31, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / bearings / lozyska
English term or phrase: face-to-face arrangement
Context:
Angular contact spherical plain bearings are generally mounted in pairs in a back-to-back or face-to-face arrangement; the bearings are adjusted against each other by axially displacing one bearing ring until a specific bearing load of 10 N/mm2 is obtained.
Piotr Bienkowski
Poland
zestawienie powierzchniami czołowymi
Explanation:
face - twarz, powierzchnia czołowa, lico



--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-31 20:06:48 (GMT)
--------------------------------------------------

Odpowiedź zła!
Ale w ramach podpowiedzi znalazłam stronę internetową:
http://www.cx.pl/menu_cx.html

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-31 20:59:40 (GMT)
--------------------------------------------------

Podpowiedź przy poprzednim pytaniu

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-12 13:55:44 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

PATRZ PONIŻEJ POPRAWNA ODPOWIEDŹ

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-12 14:02:13 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

PATRZ NA WYJAŚNIENIE PONIŻEJ
Selected response from:

Agnieszka Szotek
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4współbieżneAgnieszka Szotek
4zestawienie powierzchniami czołowymiAgnieszka Szotek


Discussion entries: 1





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zestawienie powierzchniami czołowymi


Explanation:
face - twarz, powierzchnia czołowa, lico



--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-31 20:06:48 (GMT)
--------------------------------------------------

Odpowiedź zła!
Ale w ramach podpowiedzi znalazłam stronę internetową:
http://www.cx.pl/menu_cx.html

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-31 20:59:40 (GMT)
--------------------------------------------------

Podpowiedź przy poprzednim pytaniu

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-12 13:55:44 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

PATRZ PONIŻEJ POPRAWNA ODPOWIEDŹ

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-12 14:02:13 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

PATRZ NA WYJAŚNIENIE PONIŻEJ

Agnieszka Szotek
PRO pts in pair: 55
Grading comment
Dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  maciejm: jest rysunek na str:http://www.koyo.de/01/1_2main.htm,
6 mins
  -> Dzięki, ale niestety strona mi się nie otwiera

12 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
współbieżne


Explanation:
nie zapominając o tym pytaniu dowiedziałam się od specjalisty jak się powinny nazywać tak zestawione łożyska:

A więc face - to - face arrangement to "współbieżne", a back - to - back arrangement to "rożbieżne"
są to łożyska dwudrożne.

Agnieszka Szotek
PRO pts in pair: 55