KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

TIV

Polish translation: TUV Technischer Ueberwachungsverein


08:05 Apr 2, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: TIV
What is mean "TIV"?
Polish translation:TUV Technischer Ueberwachungsverein
Explanation:
Poniewaz ani :

http://www.acronymfinder.com/af-query.asp?String=exact&Acron...
Sorry, tiv was not found in the database

ani w slowniku skrótów Eurocontrol, gdzie jest ich ponad 5 tysiecy nie ma skrótu TIV, co jest dziwne, wiec mysle, ze chodzi o niemiecki skrót TUV (przez u umlaut) oznaczajacy organizacje nadzoru technicznego (German speakers correct me), a potocznie o badania techniczne samochodu, dokonywane przez te organizacje.
Druga mozliwoscia jest Tactical Unmanned Vehicle, czyli bezzalogowy srodek taktyczny, np.zdalnie sterowany czolg, ale to chyba nie ten kontekst. M.M.
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3TUV Technischer Ueberwachungsverein
maciejm
1czlonek plemienia Tiv
Piotr Bienkowski


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
czlonek plemienia Tiv


Explanation:
It's difficult to tell without any context, and the Webster dictionary provides this answer only:

Tiv (tiv) n. pl. <Tivs> (esp. collectively) <Tiv>
1. a member of an African people living N
and S of the lower Benue River in E
Nigeria.
2. the Benue-Congo language of the Tiv.

I suggest that you should search www.google.com to find something that fits your context


    Dictionary: Webster's
Piotr Bienkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 353

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
TUV Technischer Ueberwachungsverein


Explanation:
Poniewaz ani :

http://www.acronymfinder.com/af-query.asp?String=exact&Acron...
Sorry, tiv was not found in the database

ani w slowniku skrótów Eurocontrol, gdzie jest ich ponad 5 tysiecy nie ma skrótu TIV, co jest dziwne, wiec mysle, ze chodzi o niemiecki skrót TUV (przez u umlaut) oznaczajacy organizacje nadzoru technicznego (German speakers correct me), a potocznie o badania techniczne samochodu, dokonywane przez te organizacje.
Druga mozliwoscia jest Tactical Unmanned Vehicle, czyli bezzalogowy srodek taktyczny, np.zdalnie sterowany czolg, ale to chyba nie ten kontekst. M.M.

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: agree with TÜV, as for the rest - asker should give more context
25 mins
  -> Mysle, ze chodzi o samochody, a ludzie wymawiaja ten skrot "tiw' lub "tif'. Pozdrawiam. M.

disagree  Piotr Bienkowski: ale to nie jest angielski skrot, ani angielskie jego rozwiniecie
27 mins
  -> wyglada na to, ze "asker" sam nie wie w jakim to jest jezyku - what is mean TIV