KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

skid

Polish translation: rama


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:skid
Polish translation:rama
Entered by: Piotr Bienkowski

11:12 Apr 2, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: skid
czesc systemu CIP
Stanislaw Kulikowski
Poland
rama
Explanation:
skid moze byc rama, plozy, paleta, zalezy od kontekstu.

W jednym tekscie o sprezarkach widzialem "uklady sprezarkowe montowane na 'skidach'" :)
Selected response from:

Piotr Bienkowski
Poland
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5podstawa
Teresa Jaczewska
4rama
Piotr Bienkowski
4urzadzenie przenosne
Magda Dziadosz


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urzadzenie przenosne


Explanation:
nie wiem co to za system CIP, ale skid to cos, co mozna zdemontowac i przeniesc w inne miejsce. Np. skid-mounted to urzadzenie zamontowanw na przenosnej podstawie.
Hope it helps!
Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1545

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rama


Explanation:
skid moze byc rama, plozy, paleta, zalezy od kontekstu.

W jednym tekscie o sprezarkach widzialem "uklady sprezarkowe montowane na 'skidach'" :)


    Own experience
Piotr Bienkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 353

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
podstawa


Explanation:
Podstawa, szyny, podpórka lub po prostu element podpierający, zależnie od konstrukcji urządzenia, które podlega myciu.

CIP - clean in place, czyli urządzenie do mycia na miejscu (wmontowane lub wbudowane w urządzenie)


    TJ
Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703