KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

outer

Polish translation: ubior noszony na wierzch


18:14 Apr 2, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: outer
get some samples of each outer with the suggested dimensions
ZUZA
United Kingdom
Polish translation:ubior noszony na wierzch
Explanation:
takie znaczenie moze miec 'outer' w British English. Zgaduje ze moze chodzic o pobieranie probek odziezy, a potem np. badanie ich "odpornosci na przedarcie" :)
Selected response from:

Piotr Bienkowski
Poland
Grading comment
wydaje mi sie ze chodzi o opakowanie zewnetrzne - dziekuje osobie ktora to podpowiedziala
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pobierz probki o zadanych wymiarach ze wszystkich powierzchni
Teresa Goscinska
4 +1ubior noszony na wierzch
Piotr Bienkowski
5ZEWNĘTRZNY / WIERZCHNIAZRA AKARTUNA


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ZEWNĘTRZNY / WIERZCHNI


Explanation:
Good luck!

AZRA AKARTUNA
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ubior noszony na wierzch


Explanation:
takie znaczenie moze miec 'outer' w British English. Zgaduje ze moze chodzic o pobieranie probek odziezy, a potem np. badanie ich "odpornosci na przedarcie" :)


    Dict.: Oxford Concise
Piotr Bienkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 353
Grading comment
wydaje mi sie ze chodzi o opakowanie zewnetrzne - dziekuje osobie ktora to podpowiedziala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: to dosyć ryzykowna hipoteza bez znajomości kontekstu. Predzej już chyba: zbierz próbki o sugerowanych wymiarach ze wszystkich powierzchni zewnętrznych.
5 mins
  -> ryzykowna, ale nie niemożliwa. Pytajaca ulatwilaby nam zadanie, podajac konkretna specjalnosc

neutral  maciejm: mialem podobny pomysl, ale raczej sklonilbym sie do przypuszczenia, ze chodzi o material/tkanine/obicie na fotel M.
29 mins

neutral  Teresa Jaczewska: może chodzi o opakowanie zewnętrzne ?
30 mins

agree  Teresa Goscinska: zgadzam sie z Andrzejem. To moze byc jakakolwiek probka.
5 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pobierz probki o zadanych wymiarach ze wszystkich powierzchni


Explanation:
TG

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iza Szczypka: to brzmi najbardziej logicznie
1 day22 hrs