KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

stealth mode

Polish translation: tryb ukryty /utajniony


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stealth mode
Polish translation:tryb ukryty /utajniony
Entered by: maciejm

08:26 May 13, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / computer networks
English term or phrase: stealth mode
security level over a network
Robert Pranagal
tryb ukryty /utajniony
Explanation:
Przycisk "Cry for helep" jest dostępny także w trybie ukrytym (stealth
mode), czyli wtedy, gdy ikona programu jest niewidoczna na pasku zadań. ...
www.xdsnet.de/netop/netop_portal_english/ news/press.php?a=2

... i włamań do sieci komputerowej. Wprowadzono także możliwo¶ć uruchomienia funkcji RSkill w trybie utajnionym (stealth mode). Dla użytkownika oznacza to ...
www.veracomp.pl/press.php?id_nowosci=263

Pozdrawiam,
Natalia
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Thanks, Natalie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1tryb ukryty /utajniony
Natalie
5trudnowykrywalny
maciejm


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
trudnowykrywalny


Explanation:
przez analogie do techniki wojskowo lotniczej
Slownik British aerospace - Witold moze potwierdzic.
M.M.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-13 10:03:11 (GMT)
--------------------------------------------------

wykryc mozna wszystko, wiec jednak optowalbym za trudno wykrywalnym M.M.

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
tryb ukryty /utajniony


Explanation:
Przycisk "Cry for helep" jest dostępny także w trybie ukrytym (stealth
mode), czyli wtedy, gdy ikona programu jest niewidoczna na pasku zadań. ...
www.xdsnet.de/netop/netop_portal_english/ news/press.php?a=2

... i włamań do sieci komputerowej. Wprowadzono także możliwo¶ć uruchomienia funkcji RSkill w trybie utajnionym (stealth mode). Dla użytkownika oznacza to ...
www.veracomp.pl/press.php?id_nowosci=263

Pozdrawiam,
Natalia


Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529
Grading comment
Thanks, Natalie.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
4 mins