KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

virtual network computer

Polish translation: komputer podlaczony do wirtualnych sieci (prywatnych?)


10:38 May 13, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / computer networks
English term or phrase: virtual network computer
in computer networks
Robert Pranagal
Polish translation:komputer podlaczony do wirtualnych sieci (prywatnych?)
Explanation:
Robert, poniewaz nie podales ani polslowka kontekstu, to nie jestem pewna, ale wydaje mi sie, ze chodzi tu nie o wirtualny komputer, lecz o wirtualne sieci. Czyli, jest to komputer podlaczony do wirtualnych sieci (prywatnych?)
Odnosnikow na temat wirtualnych sieci prywatnych jest multum.
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2komputer podlaczony do wirtualnych sieci (prywatnych?)
Natalie
4komputer dostępny poprzez sieć
Tomasz Niedbala
2 +1wirtualny komputer sieciowy
Jerzy Czopik


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
wirtualny komputer sieciowy


Explanation:
wydaje mi sie, ze mozna tak po prostu :-)


    Reference: http://muzeum.gazeta.pl/Ascii/Raporty/A_Gorbiel/028rap.html
    Reference: http://www.cyber.com.pl/archiwum/8/22.shtml
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 828

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek: tak!
0 min

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
komputer dostępny poprzez sieć


Explanation:
Komputer na którym zainstalowano oprogramowanie umożliwiające zdalne "przejęcie" jego obsługi poprzez sieć komputerową (Internet).



    Reference: http://computing.ee.ethz.ch/sepp/vnc-3.3.2-to.html
Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
komputer podlaczony do wirtualnych sieci (prywatnych?)


Explanation:
Robert, poniewaz nie podales ani polslowka kontekstu, to nie jestem pewna, ale wydaje mi sie, ze chodzi tu nie o wirtualny komputer, lecz o wirtualne sieci. Czyli, jest to komputer podlaczony do wirtualnych sieci (prywatnych?)
Odnosnikow na temat wirtualnych sieci prywatnych jest multum.

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miroslaw Owinski: http://www.icsi.berkeley.edu/~minenko/PalmVNC/
10 mins

agree  Pawel Czernecki
305 days