KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

kistler

Polish translation: czujnik typu Kistler


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:kistler
Polish translation:czujnik typu Kistler
Entered by: Piotr Bienkowski

18:35 May 14, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / process control
English term or phrase: kistler
Message from a system controlling an assembly system

"Adjust press effort or kistler threshold"
Piotr Bienkowski
Poland
Próba sugestii, nie odpowiedź - Czujniki / sensory Kistlera
Explanation:
Znalazłam pod http://www.optrand.com/guestbook.html

Cytat:
"Witaj ponownie Marku, po naszej rozmowie, skonsultowalem sie z moim szefem, i chcemy zlozyc zamowienie, wiem ze nie radziles by to robic, ale my chcemy wasze czujniki. Otoz, chodzi o zrobienie 2-5 swiec z czujnikami, jak i 2 sztuki 5mm sensorow ktore zamieniaja 6051 Kistlera. Chce wiedziec ile to bedzie razem kosztowalo ?, by moc zlozyc zamowienie, jak i czas dostawy. Jutro wam wysle kilka sztuk swiec ktore uzywamy w celu ewaluacji, a nastepnie konkretna partie juz dla zmodyfikowania. Moj numer tel.(714) 918-7508, emaila-Piotr_Guzik@toyota.com Powodzenia Piotr Guzik
Piotr Guzik <piotr_guzik@toyota.com>
Tustin, CA USA -

Z tego maila wynikałoby iż chodzi o czujniki sensory Kistlera ???
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4próg kistleraPiotr Kurek
4Próba sugestii, nie odpowiedź - Czujniki / sensory Kistlera
bartek
3przyrząd pomiarowy firmy Kistler
leff


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
próg kistlera


Explanation:
Wild guess, the www link might be of some help


    Reference: http://www.kistler.ch/tech_pressure.htm
Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przyrząd pomiarowy firmy Kistler


Explanation:
Kistler to znana na świecie szwajcarska firma specjalizująca się w produkcji przyrządów pomiarowych


    Reference: http://www.kistler.ch/
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Próba sugestii, nie odpowiedź - Czujniki / sensory Kistlera


Explanation:
Znalazłam pod http://www.optrand.com/guestbook.html

Cytat:
"Witaj ponownie Marku, po naszej rozmowie, skonsultowalem sie z moim szefem, i chcemy zlozyc zamowienie, wiem ze nie radziles by to robic, ale my chcemy wasze czujniki. Otoz, chodzi o zrobienie 2-5 swiec z czujnikami, jak i 2 sztuki 5mm sensorow ktore zamieniaja 6051 Kistlera. Chce wiedziec ile to bedzie razem kosztowalo ?, by moc zlozyc zamowienie, jak i czas dostawy. Jutro wam wysle kilka sztuk swiec ktore uzywamy w celu ewaluacji, a nastepnie konkretna partie juz dla zmodyfikowania. Moj numer tel.(714) 918-7508, emaila-Piotr_Guzik@toyota.com Powodzenia Piotr Guzik
Piotr Guzik <piotr_guzik@toyota.com>
Tustin, CA USA -

Z tego maila wynikałoby iż chodzi o czujniki sensory Kistlera ???


    Reference: http://www.optrand.com/guestbook.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dziękuję.