KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

on sensor

Polish translation: na czujniku


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:on sensor
Polish translation:na czujniku
Entered by: Piotr Bienkowski

05:21 May 15, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / process control
English term or phrase: on sensor
możliwe, że powinno być "on-sensor"

automatyka linii montażowej
Piotr Bienkowski
Poland
na czujniku
Explanation:
termin "na czujniku" stosowany jest czasami do określenia pozycji przesuwających się części ruchomych maszyn; możliwe są dwa stany : "poza czujnikiem" (off-sensor)lub "na czujniku" (on-sensor)

Bez kontekstu faktycznie trudno powiedzieć.
Selected response from:

Tomasz Niedbala
Poland
Grading comment
Dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4na czujniku
Tomasz Niedbala
4czujnik/sygnalizator zał±czenia/wł±czenia
Krzysztof


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czujnik/sygnalizator zał±czenia/wł±czenia


Explanation:
tylko sugestia bo nie znam kontekstu

Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 782

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
na czujniku


Explanation:
termin "na czujniku" stosowany jest czasami do określenia pozycji przesuwających się części ruchomych maszyn; możliwe są dwa stany : "poza czujnikiem" (off-sensor)lub "na czujniku" (on-sensor)

Bez kontekstu faktycznie trudno powiedzieć.

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725
Grading comment
Dziękuję